اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در دومین رزمایش کمک مومنانه بهارستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بالغ بر ۳۰ هزار بسته معیشتی در دومین رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بهارستان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در دومین رزمایش کمک مومنانه بهارستان

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، در دومین رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان بهارستان به همت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) و با همکاری خیرین و نیکوکاران و بنیاد مستضعفان بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان منطقه و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

در مرحله اول دومین رزمایش کمک مومنانه غدیرانه که همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم به اجرا درآمد، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی به همراه کارت هدیه به ارزش ۳ میلیون ریال در بین افراد شناسایی شده توزیع شد.

مجید درویشی فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهارستان، در حاشیه برگزاری رزمایش غدیرانه در گفتگویی با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز به همت بسیجیان و خیرین و با کمک‌های بنیاد مستضعفان و به مناسبت عید سعید غدیر خم تعداد ۱۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی در بین نیازمندان و محرومین منطقه توزیع می‌شود.

درویشی با تاکید بر اینکه تا زمانی که ویروس کرونا برای جامعه مشکل ایجاد کند در کنار مردم هستیم، افزود: با تشکیل ستاد مرکزی کمک مومنانه در سطح شهرستان به منظور جلوگیری از تکرار کمک‌ها به افراد و پوشش دادن کلیه نیازمندان از کمک های خیرین، سعی شده تمام محرومین و خانواده‌هایی که از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند، از بین کمکهای مومنانه بی‌نصیب نمانند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان بهارستان بیان کرد: کمک‌های انجام شده در بین خانواده‌هایی توزیع می‌شود که تحت پوشش هیچ کدام از نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد حضرت امام(ره) و یا بهزیستی و دیگر نهادها ی خیریه شهرستان نیستند و این افراد از طریق نیروهای بسیجی در سطح منطقه مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با بیان اینکه در نخستین رزمایش همدلی مومنان در سطح شهرستان که همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا شد، بالغ بر ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم رزمایش همدلی مومنانه که فاز دوم از دهه اول محرم و فاز سوم آن در دهه آخر ماه صفر به اجرا در می‌آید، در هر فاز بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی با همکاری خیرین و نیکوکاران تهیه و توزیع می شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول