اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهید حبیب پور یک الگوی جهادگر بسیجی است

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، گفت: شهید مهدی حبیب پور به عنوان یک الگوی بسیجی جهادگر در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

شهید حبیب پور یک الگوی جهادگر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران روز پنج‌شنبه در بازدید از خانواده شهید بسیجی جهادگر مهدی حبیب پور، اظهار کرد: شهید حبیب پور یک مجاهد بسیجی بود که در عرصه‌های مختلف خدمت کرد و به یک الگو تبدیل شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حبیب پور، افزود: از نظر مقام معظم رهبری بسیجی واقعی کسی است که هر جا انقلاب اسلامی به آن نیاز داشت در آن عرصه حضور یابد و فعالیت کند که حاج مهدی که همواره آتش به اختیار و گوش به فرمان رهبری بود، در این زمینه یک الگو بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با تأکید بر اینکه امروز مصداق و الگوی فرمایشات رهبری شهید حبیب پور است، بیان کرد: این شهید بزرگوار با ایثار، جهاد، فداکاری و فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی، اجتماعی و اقتصادی و اردوهای راهیان نور و مقابله با کرونا با اقداماتی که انجام داد، به عنوان یک الگوی واقعی جهادگر بسیجی در جامعه ماندگار شد.

سردار حسن زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت حفظ و نگهداری از الگوهای ماندگار در جامعه، تأکید کرد: امروز شهید حبیب پور مانند سردار سلیمانی در عرصه‌های مختلف برای مردم به ویژه محرومان، به چهره شناخته شده‌ای تبدیل شد که برای ماندگار شدن این چهره، با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و تهیه آثار سمعی و بصری از زندگی این شهید ضمن حفظ یاد و خاطره این مرد بزرگ، اثرات ماندگار وی را برای نسل‌های بعدی به عنوان یک الگو بیان شود.

وی با بیان اینکه این مجاهد شهید تنها یک فرد نیکوکار در خانواده، سپاه استان و منطقه نبود، خاطرنشان کرد: این جهادگر شهید یک شخصیت فراگیر بود و با ویژگی‌های شخصیتی که داشت با نیت مخلصانه و الهی، با دست خالی،  اراده قلبی و اعتقاد به خداوند توانست فعل خواستن توانستن است را به‌خوبی صرف و به مردم خدمت کند و جاودان بماند و روحش شاد و قرین الهی باشد.

به گزارش فارس، شهید مهدی حبیب پور بسیجی جهادگری بود که با ایثار و فداکاری با تأسیس خیریه حضرت جواد الائمه(ع) به نیازمندان و محرومان منطقه خدمات رسانی می‌کرد و علاوه برانجام فعالیت‌های فرهنگی، با ایجاد یک کارگاه تولیدی لباس پوشاک ایرانی اسلامی، برای بیش از ۱۵۰ زن سرپرست خانوار و نیازمند منطقه اشتغالزایی کرد که با شیوع ویروس کرونا این واحد تولیدی با تغییر خط تولید روزانه بالغ بر ۲۰۰ هزار عددماسک بهداشتی تولید و در اختیار مراکز درمانی و خیریه با قیمت تمام شده قرار می‌داد و در نهایت این مرد بزرگ و الهی با ابتلا به بیماری کووئید ۱۹ پس از ۱۰ روز دست و پنجه نرم کردن با ویروس منحوس کرونا در شب شهادت حضرت جواد الائمه(ع) دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول