اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پیشرفت جوامع در گرو وجود ساختارهای نظام‌مند و پایدار است/ رونمایی از کتاب تاریخ مطبوعات آذربایجان

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیشرفت جوامع در گرو وجود ساختارهای نظام‌مند و پایدار است، گفت: وجود نهادها و تشکل‌های مختلف، امکان شنیده شدن صداها و موثر بودن سیاست‌گذاری‌ها را در جامعه فراهم می‌کند.

پیشرفت جوامع در گرو وجود ساختارهای نظام‌مند و پایدار است/ رونمایی از  کتاب تاریخ مطبوعات آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  امروز در دیدار با نمایندگان تشکل‌های رسانه‌ای استان، ضمن تبریک روز خبرنگار، از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه و مطبوعات استان در انعکاس رویدادهای مختلف و اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه به مردم قدردانی کرد.

وی ایجاد تشکل‌های رسانه‌ای را اقدام ارزشمندی برای پیشبرد امور این حوزه عنوان کرد و گفت: نهادسازی گام موثری برای ایجاد ساختار و پایداری در سیستم است که در همه حوزه‌ها باید جدی گرفته شود.
 
پورمحمدی با بیان اینکه پیشرفت جوامع در گرو وجود ساختارهای نظام‌مند و پایدار است، افزود: وجود نهادها و تشکل‌های مختلف، امکان شنیده شدن صداها و موثر بودن سیاست‌گذاری‌ها را در جامعه فراهم می‌کند.
 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با ابراز خرسندی از صدور مجوز راه‌اندازی موزه مطبوعات آذربایجان از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: این موزه بستری برای تاریخ‌نگاری و مستندسازی حافظه تاریخی است.

پورمحمدی با قدردانی از دست‌اندرکاران ایجاد و راه‌اندازی موزه مطبوعات آذربایجان، اظهار داشت: باید تلاش شود تا آثار به جا مانده از مطبوعات آذربایجان که به عنوان اسناد باارزش تاریخی در دسترس افراد است، جمع‌آوری و در این موزه نگهداری شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هم در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان در دوران کرونا، گفت: حوزه رسانه در این دوران همراهی خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته و خاطره‌ای به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشت.
 
محمد محمدپور افزود: رسانه‌های استان در حوزه اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی، حرکت منسجمی داشتند و قطعاً اگر تلاش‌های اصحاب رسانه نبود امکان مدیریت این شرایط بسیار دشوار بود.

ذوالفقار همتی، مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی هم در این دیدار با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط خاص و همچنین مصوبات ستاد مقابله با کرونا، امکان برگزاری مراسم روز خبرنگار در استان فراهم نشد، گفت: به خاطر این شرایط، امروز به صورت نمادین در خدمت نمایندگان تشکل‌های رسانه‌ای استان هستیم که تقریباً تمام فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی استان، عضو این تشکل‌ها هستند.

در این دیدار همچنین از جلد دوم کتاب تاریخ مطبوعات آذربایجان، نوشته محمد عزیزی راد رونمایی شد.

 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول