اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعل خواستن را صرف کردیم/مهم‌ترین عامل برد همبستگی و اتحاد در تیم بود

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: مهم‌ترین عامل برد تیم محتشم در کاشان همبستگی و اتحاد بازیکنان تیم بود.

فعل خواستن را صرف کردیم/مهم‌ترین عامل برد همبستگی و اتحاد در تیم بود

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در مورد بازی با تیم کاشان باید بگویم که مهم‌ترین عامل برد همبستگی و اتحاد تیم و  صرف فعل خواستن بود.

وی گفت: قبل از اینکه برد یا باخت در واقعیت صورت گیرد در ذهن اتفاق می‌افتد و بازیکنان ما ذهنیت برد را طی دو هفته تمرینی بود که در ادراک خود پرورانده بودند و برای آن در بازی از جان و دل مایه گذاشتند و نتیجه هم داد

احمدزاده افزود: از نظر فنی بازی هم فیزیکی بود و هم تاکتیکی که نیمه اول با اینکه یک بر یک به رختکن رفتیم می‌توانستیم‌  3 گل دیگر هم به ثمر برسانیم که 2 تا ضربه ما به تیرک دروازه برخورد کرد.

وی افزود: نیمه اول مدارا کردیم ولی نیمه دوم با توصیه‌هایی که شد بازی را تهاجمی تر شروع کرده و‌ نتیجه را به نفع خود به پایان بردیم و انشاالله برای بازی بعدی تیم را آماده‌تر از این بازی خواهیم دید.

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: باشگاه محتشم گام بزرگی به سوی حرفه‌ای شدن بر‌داشته است که در راس آن آقای مهندس مهدی‌زاده به همراه آقای رضا مهدی‌زاده با درایتی که دارند زیاد طول نخواهد کشید که قطبی از فوتبال آذربایجان و بلکه ایران یدک خواهد کشید و در آخر از بازیکنان و کادر فنی و سرپرست تیم و روابط عمومی باشگاه که ما را در کاشان همراهی کردند، کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول