اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نماینده هشترود: نمی توانم در خیابان رفت و آمد و به خانه بروم!

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: راه‌های روستای هشترود بیش از 12 سال است که چاله چوله است.

نماینده هشترود: نمی توانم در خیابان رفت و آمد و به خانه بروم!

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، سیدحمزه امینی امروز به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی که از راه‌های روستایی بازدید داشت، اظهار داشت: متاسفانه راه‌های روستایی هشترود غیراستاندارد و هنوز هم برخی از آنها خاکی هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از راکد ماندن قطعه 4 و 5 آزاد راه هشترود مراغه گفت: نبود بودجه کافی و بدهی به پیمانکار باعث شده که این قطعات تعطیل شوند.

وی گفت: قطعه 5 آزاد راه هشترود مراغه که به نوعی رمپ و روپ شهر هشترود به آزاد راه پیامبر اعظم(ص) هم محسوب می‌شود به علت نبود نقدینگی و بدهی به پیمانکار تعطیل شده است.

امینی خواستار پرداخت پول کشاورزان که زمین‌های خود را به قطعه 5 واگذار کرده‌اند را شد و گفت: دولت هنوز پول کشاورزان را نداده است و برخی کشاورزان هم فقط از کاشت این زمین‌ها امرار معاش می‌کردند.

وی افزود: به خاطر پرداخت نشدن پول کشاورزان و راکد ماندن این طرح حتی نمی‌توانم در خیابان رفت و آمد کنم و به خانه خود بروم.

اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای استان هم ازساماندهی ورودی‌های هشترود خبر داد و گفت: متاسفانه ورودی‌های هشترود بسیار نامناسب و غیراستاندارد است.

 وی با بیان اینکه نبود نقدینگی، نگهداری جاده‌ها را با مشکل مواجه کرده است و نبود بودجه و کمبود اعتبار را از مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد و ادامه داد: نبود نقدینگی، نگهداری جاده‌ها را با مشکل مواجه کرده و با توجه به اینکه اتمام فصل کاری نزدیک است، باید در این زمینه تسریع انجام شود.

جواد رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم بر همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها تاکید و دستورات لازم را برای تعریض جاده هشترود دامناب، لکه‌گیری راه‌های روستایی منطقه سهند آباد، پیگیری مطالبات 8 میلیاردی کشاورزان و ادامه عملیات قطعه 5 آزاد راه هشترود مراغه و روکش آسفالت برخی راه‌های روستایی را  داد.

انتهای پیام/60013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول