اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راستینه ناظر مجلس در ستاد امربه معروف و نهی از منکر شد

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی احمدراستینه هفشجانی و محمدرضا مبلغی را به عنوان ناظران مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب کردند.

راستینه ناظر مجلس در ستاد امربه معروف و نهی از منکر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد  نمایندگان در نشست علنی امروز در مجلس شورای اسلامی احمدراستینه هفشجانی  و محمدرضا مبلغی را به عنوان ناظران مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب کردند.

لازم به ذکر است نمایندگان مجلس شورای اسلامی، احمد راستینه هفشجانی را با 121 رأی، محمدرضا مبلغی را با 114 رأی از مجموع 176 آرای اخذ شده به عنوان ناظران مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب کردند.

گفتنی است ستاد امربه معروف در سال 94 با تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و همچنین ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی، رسمت پیدا کرد.

این ستاد هم اکنون در تمام استان‌های کشور فعال است و بر اساس شیوه نامه اجرایی آن ریاستش در استان با نمایندگان ولی فقیه در استان و در شهرستان‌ها با امام جمعه مرکز شهرستان است.

در حال حاضر آیت اله کاظم صدیقی ریاست این ستاد را در کشور بر عهده دارد.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول