اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مسی در یک قدمی رکورد رائول در لیگ قهرمانان اروپا

کاپیتان بارسلونا در آستانه رسیدن به رکورد اسطوره رئال در لیگ قهرمانان اروپا است.

مسی در یک قدمی رکورد رائول در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد  لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا خود را آماده کرده تا به رکورد رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

مسی در بازی شنبه آینده مقابل ناپولی تعداد بازی های خود  در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 142 می رساند و از این حیث از در رده  چهارم بازیکنانی قرار می گیرد که بیشترین حضور در این مسابقات را دارد.

رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید پیش از این با 142 بازی در رده چهارم قرار داشت و مسی در صورت حضور در بازی با ناپولی با او همطراز می شود. از اولین بازی لئو در لیگ قهرمانان اروپا 16 سال می گذرد.

رائول با رئال 130 بازی و با شالکه 12 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است. ایکر کاسیاس با 177 بازی در صدر بیشترین حضور در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. کریستیانو رونالدو با 169 بازی در رده دوم، ژاوی هرناندز با 151 بازی در رده سوم قرار دارند.

مسی در این مدت 16 ساله حضورش در لیگ قهرمانان اروپا 4 بار قهرمان این جام شده است. او 114 گل در این رقابت ها به ثمر رسانده و 14 گل از رقیب سنتی اش رونالدو کمتر زده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول