اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

«الهام یاوری» رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان شد

«الهام یاوری» به عنوان رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منصوب شد.

«الهام یاوری» رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش «الهام یاوری» به عنوان رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منصوب شد.

آیین تکریم فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و الهام یاوری رئیس جدید سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی برگزار شد.

الهام یاوری به عنوان اولین رئیس سازمان ملی پرورش استعدادها در این مراسم با بیان اینکه امیدوارم این مسؤولیت نقطه عطفی برای حرکت جوانان در مسیر شکوفایی کشور باشد، مسؤولیت در این سازمان را مسؤولیتی برای تأمین ارزش‌های انسانی برشمرد و تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم واسطه خیر در این مسیر باشیم، لذا سازمان استعدادهای درخشان گنجینه‌ای با سابقه بیش از 40 سال است که کارهای بسیار زیاد و اهداف بلند مدتی دارد که باید محقق شود. شکوفایی، تقویت و تحکیم اخلاق نخبگانی یکی از اهداف بلند مدت است که آن را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: 3 هدف کوتاه مدت داریم که باید تلاش کنیم تا سال آینده محقق شود؛ شکل‌گیری سازمان یکی از این اهداف است؛ سازمان باید منعطف، پرتلاش و پرتکاپو باشد و در این خصوص تلاش خواهیم کرد؛ دوم بعد از سازمان سازی نیازمند کادر سازی و نیروی انسانی متخصص هستیم لذا باید فردی که در این سازمان خدمت می‌کند در راستای تحقق اهداف سازمان باشند.

یاوری خاطرنشان کرد: سومین هدف کوتاه مدت، چهره سازی و برند سازی از سمپاد است لذا باید این موضوع تثبت و تقویت شود و ارتباط سمپاد با حاکمیت تقویت شود؛ به طوری که جامعه چهره سمپاد را به خوبی بشناسد. سمپاد در هرشکلی که باشد خود را از آموزش و پرورش جدا نمی‌داند لذا مشکلاتش، مشکلات آموزش و پرورش است و مشکلات آموزش و پرورش را نیز مشکلات خود می‌داند بنابراین تعامل در این خصوص بسیار مهم است.

 فاطمه مهاجرانی نیز با تشریح عملکرد خود و ارائه آمار و ارقامی از برگزاری المپیادهای علمی و نتایج حاصله و مدال آوری دانش‌آموزان نخبه، اظهار کرد: نگاه فردی که در این سازمان کار می‌کند باید الهی و هدفش انسان سازی باشد. ساختار این مجموعه در قالب مرکز محدودیت‌هایی را ایجاد کرده بود که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و ارتقای مرکز به سازمان بسیاری از محدودیت‌ها برداشته می‌شود.

مهاجرانی ظرفیت استان‌ها در حوزه المپیادهای علمی را بسیار فراتر از یک استان دانست و افزود: ظرفیت علمی برخی استان‌ها حتی فراتر از ملی بلکه در سطح جهانی است.

در این مراسم وزیر آموزش و پرورش، با اهدای لوح یادبود از زحمات مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان تقدیر و حکم انتصاب الهام یاوری رئیس جدید سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان را به وی اعطا کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول