اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلاش برای تامین بخشی از آب شرب خدابنده از تالوار

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: تلاش داریم تامین بخشی از آب شرب خدابنده از سد تالوار انجام شود.

تلاش برای تامین بخشی از آب شرب خدابنده از تالوار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سد تالوار یک سد منطقه‌ای است، اظهار کرد: این سد بر سه استان تاثیر دارد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه آب شرب همدان از سد تالوار تامین می‌شود، بیان کرد: تلاش داریم تامین بخشی از آب شرب خدابنده از تالوار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در هنگام احداث سدهای زنجان رایزنی با ستاد مرکزی میراث فرهنگی انجام می‌شود، ادامه داد: مطالعات میراث فرهنگی دو بخش دارد که در بخش اول مطالعه انجام می‌شود و در مرحله بعد کاوش هم انجام می‌شود.

قزلباش با بیان اینکه کاوش در مرحله پس از مطالعات انجام می‌شود، گفت: در مورد سد مراش گزارش خاصی نشده و اگر باشد اقدام توسط خود میراث فرهنگی انجام می‌شود و تا تعیین تکلیف محوطه‌های تاریخی اقدام دیگری انجام نخواهد شد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه برای فعالیت سدسازی شرکت آب منطقه‌ای با دستگاه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی، محیط زیست و ... نامه نگاری و رایزنی می‌کند، بیان کرد: هر دستگاه با توجه به وظایف خود مطالعات سد را انجام و به شرکت آب منطقه‌ای اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت سدسازی پس از دریافت مجوز از دستگاه‌های مختلف آغاز می‌شود، بیان کرد: این مجوز اولیه بوده و هیچ سدی مجوز نهایی ندارد، چرا که با توجه به ادامه فعالیت سدسازی امکان به‌روز رسانی مطالعات وجود داشته باشد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول