اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تشبیه ایموبیله به باجو و روسی

مدیر برنامه مهاجم لاتزیو موکلش را به اسطوره های فوتبال ایتالیا تشبیه کرد.

تشبیه ایموبیله به باجو و روسی

به گزارش خبرگزاری فارس، ماریو سومیلا، مدیر برنامه چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو و آقای گل این فصل سری آ و دارنده کفش طلای اروپا 2020 به تمجید از موکلش پرداخت.

مدیر برنامه مهاجم لاتزیو در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: وقتی شما به تمام مهاجمان تاریخ فوتبال ایتالیا مثل پائولو روسی و روبرتو باجو نگاه می کنید، می بینید هیچکدام از آنها موفق به کسب کفش طلای اروپا نشدند. هر کسی که در لیگ های معتبر اروپا بازی می کند، می داند گلزنی در این لیگ ها چقدر سخت است. او به همراه تیم های جوانان گل های زیادی زد و اکنون در سن 30 سالگی هم هچنان گلزنی می کند و ما کارهای او را فراموش نکرده ایم.

وی افزود: بسیاری از بازیکنان هستند که نیمی از گل های فصل ایموبیله را نمی توانند به ثمر برسانند. زدن 25 گل در هر فصل کار آسانی نیست. الان او بیشترین تعداد گل در یک لیگ معتبر را به ثمر رسانده است. او امروز عملکردی مثل اسطوره های فوتبال ایتالیا مثل باجو و روسی داشت و الگوی بسیاری از فوتبالیست ها است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول