اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اکران اینترنتی «من قدیمی هستم» و «چندش» در «ودیو» و «هاشور»

فیلم‌های کوتاه «من قدیمی هستم» و «چندش» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر مشهد پنجشنبه ۱۶ مرداد در دومین باکس نمایشی از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی «ودیو» و «هاشور» به نمایش درمی‌آیند.

اکران اینترنتی «من قدیمی هستم» و «چندش» در «ودیو» و «هاشور»

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «من قدیمی هستم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک عادل تبریزی و ایران انتظام و «چندش» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر مشهد همراه با نمایش اینترنتی دو فیلم کوتاه «مانع بسته شدن درب نشوید» به کارگردانی یاسمین ریزان و «دزدانه» ساخته مهران امیری حسینی با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» روز پنجشنبه شانزدهم مردادماه ۱۳۹۹ در دومین باکس نمایشی از طریق سرویس های نمایش اینترنتی «ودیو» و «هاشور» اکران خواهد شد.

 برپایه این گزارش، تعدادی از فیلم‌های موفق انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تا پایان سال به صورت هفتگی از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی «ودیو» و «هاشور» به نمایش درخواهند آمد.

نمایش اینترنتی فیلم‌های کوتاه با هدف دسترسی آسان‌تر فیلم‌سازان جوان به فیلم‌های کوتاهِ باکیفیت، آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان عام با فیلم کوتاه و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت پلت‌فرم‌ها در زمینه انتشار و نمایش فیلم‌های کوتاه، در دستورکار انجمن سینمای جوانان ایران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول