اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فارس من| احداث ۳ بوستان در بشرویه با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال

شهردار بشرویه شفاف‌سازی هزینه‌ها در عملکرد و تکمیل پروژه‌ها را از مهم‌ترین اصل در شهرداری بشرویه اعلام کرد و گفت: در این زمینه مخفی‌کاری نداریم و تمام اعتبارات پروژه‌ها به‌صورت شفاف اعلام و در بنرهای مرتبط با پروژه‌ها ذکر می‌شود.

فارس من| احداث ۳ بوستان در بشرویه با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، در پی ثبت سوژه «شفاف‌سازی هزینه ساخت پارک‌های خطی در بشرویه» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

«حسین بلالی» شهردار بشرویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بشرویه، گفت: اجرای فعالیت‌های عمرانی برای جلب رضایت شهروندان مهم‌ترین اولویت این نهاد در اجرای طرح‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه شهرداری بشرویه با رویکردی برنامه‌محور و هدفمند حتی در مسائل جزئی در اجرای طرح‌های مختلف حرکت می‌کند، بیان داشت: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی کارآمد و سودمند در رأس فعالیت‌های شهرداری قرار دارد.

شهردار بشرویه سرانه فضای سبز را به ازای هر نفر در شهرستان ۲۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: این شهرستان بیش از ۳۰ هکتار فضای سبز دارد که از این میزان ۱۶ مورد پارک هستند.

بلالی توسعه مبلمان شهری و حفظ و توسعه فضاهای سبز را از وظایف شهرداری ذکر کرد و گفت:  با توجه به کاهش نزولات جوی و بروز خشکسالی، اهتمام به صرفه‌جویی و ساماندهی مصرف آب برای آبیاری فضای سبز یکی از برنامه‌های اساسی شهرداری بشرویه است.

وی به تشریح هزینه‌کرد انجام‌شده برای بوستان‌های خطی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: بوستان گلشن فجر به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و هزینه‌کرد ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری بشرویه به بهره‌برداری رسید.

شهردار بشرویه از افتتاح بوستان شقایق به مساحت دو هزار و ۱۰۰ متر مربع خبر داد و اظهار داشت: مدت زمان اجرای این پروژه چهار ماه بوده و اعتباری که برای این پروژه هزینه شده دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

بلالی عنوان کرد: فاز اول پروژه احداث بوستان زائر واقع در بلوار امام رضا(ع) به مساحت حدود چهار هزار مترمربع و به طول نیم کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد ریال در هفته دولت سال ۹۵ کلنگ‌زنی و در هفته دولت سال ۱۳۹۶ افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این بوستان در مسیر تردد مسافرین و زائرین حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) است و در این بوستان تعداد ۱۳ استراحتگاه که پنج عدد آن مسقف و دارای آلاچیق است، وجود دارد. 

شهردار بشرویه از  افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی طی هفته دولت سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: اعتباری که برای این طرح‌ها از محل بودجه شهرداری هزینه شده هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است.

بلالی شفاف‌سازی هزینه‌ها در عملکرد و تکمیل پروژه‌ها را از مهم‌ترین اصل در شهرداری بشرویه اعلام کرد و گفت: در این زمینه مخفی‌کاری نداریم و تمام اعتبارات پروژه‌ها به‌صورت شفاف اعلام و در بنرهای مرتبط با پروژه‌ها ذکر می‌شود.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول