اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جبران عقب‌ماندگی‌های‌ سال‌های گذشته آزادراه تبریز- سهند/‌شهر سهند به پایگاه گردشگری استان در مسیر کندوان تبدیل می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: عقب‌ماندگی‌های سال‌های گذشته آزادراه تبریز- سهند در دو سال اخیر جبران شده است.

جبران عقب‌ماندگی‌های‌ سال‌های گذشته آزادراه تبریز- سهند/‌شهر سهند به پایگاه گردشگری استان در مسیر کندوان تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس  مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی و معاون منابع انسانی سازمان و کارشناسان از آزادراه تبریز- سهند با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بیش از 50 درصد تملک اراضی آزادراه در طول دو سال انجام گرفته و به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این بازدید گفت: مجموعه اقدامات و وسعت‌کاری که در شهر جدید سهند انجام گرفته،‌ برایم جالب بود و نتیجه همدلی و تلاش شرکت عمران شهر سهند است.

بهبودی افزود: در شرایطی که همه اظهار می‌دارند اعتبار نیست، رکود است و در شرایط کرونایی قرار گرفته‌ایم ولی در بازدید ارزشمندی که از شهر جدید سهند داشتیم، شهر را در قالب «کارگاه عمرانی» مشاهده کردیم‌.

‌وی با اشاره به اینکه  پروژه‌های بزرگ و کوچک با سرعت بیشتری در حال انجام می‌باشند، یادآور شد: در این شرایط کرونایی، عوامل اجرایی را پای کار آوردن هنر بوده و کار با ارزشی است که در شهر جدید سهند به وضوح نمایان است.

بهبودی تصریح کرد: اقدامات زیربنایی که در شهر سهند انجام یافته، می‌توان به آزادراه تبریز- سهند اشاره کرد که به‌زودی شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه عقب‌ماندگی‌های تاریخی گذشته در طول این دو سال جبران شده که امید داریم، بهره‌برداری از آن نقطه عطفی در تاریخ شهر جدید سهند باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، متذکر شد: مجموعه خدمات و رویکرد باغ ویلا که برای شهر تعریف شده، بافت شهری و جمعیتی را متحول نموده و این شهر را به پایگاه گردشگری استان در مسیر کندوان تبدیل خواهد کرد. 

وی در ادامه گفت: چالش‌های پیش رو همچون کمبود امکانات و مسائل آموزشی و اجتماعی با بهره‌برداری از پروژه‌ها و نشست‌های مشترک رفع و جذب منابع را سبب خواهد شد.

رضی‌منش، فرماندار شهرستان اسکو نیز در این دیدار بیان داشت:  تعامل سازنده بین شرکت عمران شهر سهند، نهادها و ادارات مختلف توسعه شهر را سبب شده است.

 وی همچنین گفت‌: قابلیت سرمایه‌گذاری در شهر جدید سهند بالا بوده که با بهره‌برداری از پروژه‌های تعریف شده و دهکده ورزشی‌، شهر جدید سهند را به قطب گردشگری تبدیل خواهد شد‌.

رضی‌منش با گلایه از کمبود اعتبارات در شهر جدید سهند، خاطرنشان کرد: با وجود جمعیت 140 هزار نفری شهر جدید سهند و کمبود امکانات در شهر، شرکت عمران کمبودها و نواقص را جبران کرده و ضرورت دارد به مسائل و مشکلات شهر نیز اهتمام ویژه داشت‌.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول