اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مکان «ساختمان رسانه» به زودی معرفی می‌شود

شهردار همدان با بیان اینکه مکان ساختمان رسانه به زودی به خانه مطبوعات معرفی خواهد شد گفت: از نقدهای منصفانه رسانه‌ها از مدیریت شهری استقبال می‌کنیم.

مکان «ساختمان رسانه» به زودی معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی امشب در نخستین روز از هفته خبرنگار و در تجدید میثاق خبرنگاران با آرمان‌های شهدا در آرامگاه شهدای گمنام پارک مردم اظهار کرد: نقش خبرنگاران در عرصه فناوری و دنیای الکترونیک امروزی بسیار مهم است و ما در حوزه مدیریت شهری دست همکاری به سوی اهالی رسانه دراز می‌کنیم تا خبرنگاران متعهد به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوب باید منعکس شود تا مردم به نظام و کشور امیدوار شوند افزود: وقتی روحیه مردم بنا به دلیل مسائل اقتصادی چندان مساعد نیست، رسانه‌ها مردم را باید امیدوار کنند.

شهردار همدان با گرامیداشت یاد مرحوم مهدی کاشی، خبرنگار تازه درگذشته همدانی تصریح کرد: مرحوم کاشی از جمله منتقدان به شهرداری بود که بنده هم از نقد ایشان استقبال می‌کردم و حتی از روزنامه هگمتانه که متعلق به خود شهرداری است نیز خواستم که به نقد مدیریت شهری بپردازند.

وی قول داد که مکان ساختمان رسانه را به زودی به خانه مطبوعات معرفی خواهد کرد تا در صورت تأیید اعضای خانه مطبوعات در اختیار اهالی مطبوعات قرار گیرد.

در پایان این مراسم از المان شهدای گمنام پارک مردم نیز رونمایی شد.

 

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول