اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های سفیر اتریش در بام ایران چه بود؟

سفیر اتریش در جمهوری اسلامی، امروز میهمان چهارمحال و بختیاری بود و با هیات مدیره اتاق بازرگانی، استاندار و شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی دیگر از مسؤولان دیدار و گفت‌وگو کرد.

برنامه‌های سفیر اتریش در بام ایران چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سفیر اتریش در جمهوری اسلامی، امروز میهمان چهارمحال و بختیاری بود و با هیات مدیره اتاق بازرگانی، استاندار و شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی دیگر از مسؤولان دیدار و گفت‌وگو کرد.

اشتفان شلتس صبح امروز با اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری دیدار کرد و پیرامون راه‌حل‌ها و پتانسیل‌های مورد علاقه برای سرمایه‌گذاری در این استان تبادل نظر کردند.

سفیر اتریش در ایران ابراز علاقه کرد: در حوزه فرهنگی به صورت ویژه آمادگی همکاری با چهارمحال و بختیاری را دارد و پیشنهاد داد یکی از انجمن‌های فرهنگی سالانه را در این استان برگزار کنند.

وی همچنین بر توسعه روابط گردشگری و اقتصادی هم تاکید کرد و افزود: کشور اتریش به دلیل بهره‌مندی از منابع آبی طی یکصد سال گذشته مطالعات تخصصی پیرامون طرح‌های آبی و انتقال آب انجام داده که می‌توانیم در این خصوص به چهارمحال و بختیاری که وضعیتی مشابه اتریش دارد کمک کنیم.

سفیر اتریش که با همراهی رایزن اقتصادی این کشور به چهارمحال و بختیاری سفر کرد، از برخی جاذبه‌های گردشگری این استان دیدن کرد و برای تسهیل گردشگری از مقصد اتریش به این استان ابراز تمایل کرد.

گفتنی است شلتس در پایان سفر خود به این استان با شهردار شهرکرد هم پیرامون بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و اقتصادی در حوزه مدیریت شهریو سرمایه‌گذاری گفت‌وگو کرد.

الله کرم نصیری در خصوص اهداف مدیران برای زمینه‌سازی جهت حضور سفیر اتریش به چهارمحال و بختیاری، گفت: دو کشور ایران و اتریش وجه مشترک زیادی دارند و هدف ما از این برنامه معرفی سرمایه‌ها و جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری به نماینده کشور اتریش بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با محوریت اتاق بازرگانی در آینده برای توسعه همکاری این دو کشور در حوزه‌های آب، گردشگری، اقتصادی و کشاورزی در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری اقداماتی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول