اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مراسم اولین سالگرد شهید حسین معماری در اهواز برگزار شد

مراسم اولین سالگرد شهید مدافع‌حرم حسین معماری در کلانشهر اهواز برگزار شد.

مراسم اولین سالگرد شهید حسین معماری در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم اولین سالگرد شهید حسین معماری از شهدای مدافع‌حرم خوزستان و فرزند سردار شهید علی معماری با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در کلانشهر اهواز برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید مدافع‌حرم حسین معماری بعدازظهر امروز در اهواز، کوی جمهوری اسلامی(آخر آسفالت)، مسجد رضوان برگزار شد که حاضران یاد و خاطره شهید حسین معماری و دیگر شهیدان دفاع‌مقدس و مدافع‌حرم را گرامی داشتند.

در این برنامه معنوی مجید نبوی از مداحان اهل‌بیت(ع) استان خوزستان به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید مدافع‌حرم حسین معماری فرزند سردار شهید علی معماری در 31 شهریور 1357 در اهواز به دنیا آمد. وی فرزند دوم خانواده معماری بود. حسین تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته حقوق در دانشگاه آزاد اهواز ادامه داد. شهید حسین معماری در سال 1382 در سن 20سالگی با فرزند شهید سیدحمدان موسوی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند، یک دختر و یک پسر شد.

شهید مدافع‌حرم حسین معماری در حمله تروریستی پهپادهای اسرائیلی در منطقه آمرلی عراق مجروح و بر اثر شدت جراحات در تاریخ 98/5/12 به شهادت رسید و به خیل شهدای مدافع حرم خوزستان پیوست.

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حسین معماری پس از انتقال به اهواز، روز دوشنبه چهاردهم مردادماه 1398 تشییع و در کنار مزار پدر شهیدش در قطعه 10 گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول