اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

‍ قدردانی مسئولان و کادرفنی تیم ملی بوکس از بنیاد احسان

مسئولان فدراسیون بوکس به همراه سرمربی تیم و دو تن از ملی پوشان با حضور در دفتر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از حمایت های این مجموعه قدردانی کردند.

‍ قدردانی مسئولان و کادرفنی تیم ملی بوکس از بنیاد احسان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، چندی قبل از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از المپین های بوکس ایران تقدیر بعمل آمد و جوایزی به آنان داده شد. 

به این منظور نشستی صمیمی با حضور مسئولان فدراسیون بوکس به همراه سرمربی تیم و دو تن از ملی پوشان و مدیران بنیاد احسان برگزار شد.

در این نشست که در این بنیاد برگزار شد، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ضمن قدردانی از بنیاد احسان تصریح کرد: در ابتدا انتصاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محسابات کشور را تبریک می‌گویم و امیدوارم ایشان در سمت جدید هم همچون گذشته سبب خیر و برکت برای کشورمان باشد.

وی افزود: مهرداد بذرپاش سالها در حوزه‌های اجتماعی همراه مردم ایران بوده و این مهم را در کمک‌رسانی به مردم زلزله زده و سیل‌زده ثابت کرده است. 

رییس فدراسیون بوکس تصریح کرد: باید از مجموعه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و محمد ترکمانه مدیرعامل این بنیاد تشکر کنم که همواره حامی ورزش بوکس بودند.

همچنین علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس اظهار داشت: دعای خیر مردم همراه ما بود که توانستیم در اردن دو سهیمه المپیک کسب کنیم. البته اگر ناداوری صورت نمیگرفت، الان سه بوکسور المپیکی داشتیم اما باز هم خداراشکر که رو سفید شدیم و با لطف اهل بیت (ع) توانستیم دوبرابر دوره گذشته سهمیه بگیریم. بوکسورهای ما با نگاه ویژه مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور و مجموعه بنیاد احسان انگیزه دوچندانی برای موفقیت در المپیک گرفته اند و امیدوارم محبتی که این بنیاد به مشتزنان ما داشته را با موفقیت های بیشتر جبران کنیم.

در این جلسه محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، حمیدرضا قبایی زاده دبیر فدراسیون، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی، سعید میرزائیان مدیر روابط عمومی فدراسیون بوکس، امید احمدی صفا و سیدشاهین موسوی به نمایندگی از بوکسورها حضور داشتند. 

همچنین دانیال شه‌بخش بوکسور المپیکی کشورمان هم به دلیل عدم حضور در تهران، نتوانست در این نشست شرکت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول