اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گزارش مسئولان اجرایی مجلس درباره هزینه‌کرد اعتبارات به کمیسیون بودجه

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:‌مسئولان اجرایی مجلس در جلسه کمیسیون بودجه گزارشی از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

گزارش مسئولان اجرایی مجلس درباره هزینه‌کرد اعتبارات به کمیسیون بودجه

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز مسئولان اجرایی مجلس گزارشی را از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات در مجلس به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی بدون اشاره به جزئیات گزارش ارائه شده گفت: این گزارش برای بررسی به کمیته دیوان محاسبات کمیسیون ارسال شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: کمیته دیوان محاسبات کمیسوین پس از انجام بررسی‌های نتیجه‌ بررسی‌های خود را درباره گزارش ارائه شده توسط مسئولان اجرایی مجلس را به صحن کمیسیون ارائه خواهد کرد و گزارش پس از جمع‌بندی کمیسیون برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال خواهد شد.

میرتاج‌الدینی در پایان گفت: کمیسیون بودجه علاوه بر مسئولیت‌هایی که دارد مسئول رسیدگی به امور بودجه‌ای مجلس نیز هست و گزارش ارائه شده در مورد هزینه‌‌کرد اعتبارات مجلس نیز در همین راستا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول