اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عربشاهی: نساجی مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت/ بشار راه بیفتد، تیم گل محمدی هم راه می افتد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: کادرفنی نساجی برنامه شان را به شکلی طراحی کردند که این تیم مقابل پرسپولیس قهرمان نمایش خوبی ارائه داد.

عربشاهی: نساجی مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت/ بشار راه بیفتد، تیم گل محمدی هم راه می افتد

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ارزیابی‌اش از دیدار نساجی و پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود اما نساجی با گل غافلگیرکننده ای که در دقیقه 5 به ثمر رساند، پرسپولیس را دچار شوک کرد. روح‌الله باقری با آن گل زیبا شیرازه پرسپولیس را تا حدی به هم ریخت اما اینگونه نبود که این تیم به دلیل قطعی کردن قهرمانی اش دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز نباشد.

وی افزود: تمام بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به بردن این دیدار اهمیت می‌دادند. نساجی هم تیم خیلی خوبی است که از زمان حضور محمود فکری شرایط بهتری پیدا کرده است. کادر فنی این تیم چیدمان مناسبی برای بازی با پرسپولیس انجام داده بود و خیلی هم خوب فوتبال بازی کردند. خط هافبک نساجی عملکرد بسیار مثبتی دارد و من باید از علی‌اصغر آشوری به عنوان یک هافبک طراح نمونه در فوتبال ایران نام ببرم. نفرات نساجی خیلی خوب همدیگر را در زمین پیدا می‌کردند. با این وجود دقایقی پس از به ثمر رساندن گل رفته رفته جریان بازی به سود پرسپولیس برگشت.

عربشاهی گفت: بشار رسن بار دیگر در این دیدار کارایی بالای خود را برای پرسپولیس نشان داد و این تیم با پاس گلی که این هافبک عراقی برای علیپور ارسال کرد، موفق به گرفتن پنالتی شد و توانست با تساوی به رختکن برود. در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم فشار پرسپولیس با هدف کسب سه امتیاز بیشتر شد. در کل دیدار قشنگی را دیدیم.

وی افزود: باز هم تأکید می‌کنم نساجی تیم خیلی خوبی است که کادر فنی بزرگی متشکل از چهار بازیکن اسبق استقلال را روی نیمکت خود دارد. آنها به خوبی با هم هم‌فکری می‌کنند و توانستند برنامه‌شان را به شکلی طراحی کنند که تیم نساجی مقابل پرسپولیس قهرمان نمایش خوبی ارائه بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد‌:‌ اگر مهاجمان جوان پرسپولیس یعنی مهدی عبدی و امیر روستایی دقت بیشتری داشتند این تیم به راحتی می توانست 3 امتیاز را کسب کند که این امر محقق نشد و بازی با تساوی به اتمام رسید.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره شانس این تیم برای شکستن رکورد امتیاز در تاریخ لیگ برتر توضیح داد: پرسپولیس از زمان حضور یحیی گل‌محمدی از 11 بازی، 9 برد و 2 تساوی کسب کرده است. این تیم تنها با هدف برد به زمین می‌رود و شک نکنید رکورد کسب امتیاز را می‌شکند. در دیدارهای باقی‌مانده هم با همین هدف بازی خواهد کرد. نباید فراموش کنیم نساجی خیلی خوب به بازی سرعت می‌داد و در ضدحملات خوب عمل می‌کرد. 

عربشاهی درباره شانس پرسپولیس برای صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هرچند به دلیل پیروز نشدن  در 2 دیدار اول‌مان در این رقابت ها مشکلاتی داریم اما شک نکنید پرسپولیس از این گروه بالا می‌رود. البته برای رسیدن به مراحل حذفی باید در خط حمله و دفاع چپ تقویت شود دارد.  اگر محمد نادری از این تیم جدا شود با توجه به آسیب‌دیدگی محمد انصاری باید در لیگ قهرمانان هم مانند بازی های اخیر لیگ برتر به نفراتی مانند وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده در این پست بازی بدهیم. باید گل‌محمدی هرچه سریع‌تر نفرات مدنظرش را مشخص کند.

وی افزود: اعتقاد دارم به جز نادری بازیکن دیگری نباید از پرسپولیس جدا شود. البته به این بازیکن هم نیاز داریم اما با توجه به قراردادش احتمال جدایی‌اش وجود دارد. مهدی رسول‌پناه باید با مدیریت بهتر بازیکنانی مانند بشار رسن را که یک مهره کلیدی برای پرسپولیس است حفظ کند هر زمانی که وی راه می‌افتد پرسپولیس هم راه می‌افتد. بشار بازیکن خلاقی است که به موقع پاس می‌دهد و به موقع توپ را به جریان می‌اندازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول