اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رونق دوباره تولید در کارخانه «هبلکس بیرجند»

کارخانه «هبلکس رضوی بیرجند» این روزها پس از گذراندن یک دوره رکود یک‌ساله علاوه بر افزایش میزان تولیدات، چند محصول جدید نیز به لیست تولیدات خود افزوده است.

رونق دوباره تولید در کارخانه «هبلکس بیرجند»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عابدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه «هبلکس رضوی بیرجند» امسال پس از پس از گذراندن یک دوره رکود یک‌ساله در سال جهش تولید دوباره جان تازه‌ گرفته و در چهار ماه گذشته ۳۵ هزار مترمکعب انواع بلوک سبک به ارزش ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تولید کرده است.

وی افزود: حدود ۹۰ درصد بلوک‌های تولید شده در این کارخانه به استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان‌رضوی ارسال شده است.

مدیر کارخانه هبلکس بیرجند میزان تولیدات این کارخانه تا پایان سال را ۱۲۵ هزار مترمکعب پیش‌بینی کرد و گفت: در صورت اجرای طرح توسعه و اضافه شدن یک خط تولید، این ظرفیت به ۱۸۰ هزار متر مکعب بلوک افزایش خواهد یافت.

عابدی همچنین از تولید چند محصول جدید در این کارخانه خبر داد و گفت: چوب نما، گلوله‌های آسیاب (کاربرد درآسیاب‌های صنایع)، بلوک‌های مسلح (کاربرد در دیوار و سقف)، پودر آلومینیم، بلوک‌های ضد آب، بلوک‌های با مقاومت بسیار بالا (ابربلوک) و بلوک‌های قوسی از جمله این محصولات است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول