اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مسیحیان: برخلاف مدعیان دروغین حقوق بشر اقلیت‌های دینی در ایران با آزادی کامل زندگی می‌کنند

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران گفت: برخلاف مدعیان دروغین حقوق بشر در دنیا اقلیت‌های دینی بدون هیچ محدودیت و با آزادی کامل زندگی می‌کنند و اگر هم مشکل اقتصادی هست برای همه هست و مختص یک گروه خاص نیست.

نماینده مسیحیان: برخلاف مدعیان دروغین حقوق بشر اقلیت‌های دینی در ایران با آزادی کامل زندگی می‌کنند

آرا شاهوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، برخلاف فضاسازی رسانه‌ای مدعیان دروغین حقوق بشر، اقلیت‌های دینی در ایران بدون هیچ محدودیت و با آزادی کامل زندگی می‌کنند.

وی افزود: اگر به فرض در کشور مشکل اقتصادی باشد برای همه است و مختص یک گروه خاص محدودیتی وجود ندارد و اقلیت‌های دینی همانند دیگر شهروندان از حقوق اجتماعی و اقتصادی برخوردارند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران اظهار داشت: طبیعی است که در هر کشور مشکلاتی وجود داشته باشد و این مشکلات محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست و حتی کشورهای جهان اول هم با محدودیت‌ها، مشکلات و معضلاتی مواجه هستند.

شاهوردیان خاطرنشان کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر در دنیا با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار دارند سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها دارند و در مورد اقلیت‌ها در ایران هم اظهارنظرهای خلاف واقعی داشته‌اند.

وی افزود: اقلیت‌های دینی در ایران علاوه بر برخورداری از تمامی حقوق اجتماعی و اقتصادی در کشور در انجام مناسب و مراسم دینی خود کاملا آزاد هستند و از این حیث هیچ گونه محدودیتی ندارند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در پایان گفت: همانطور که اشاره کردم هیچ مشکل و محدودیتی در رابطه با مسائل اجتماعی، دینی و ... برای اقلیت‌های دینی در ایران وجود ندارد و اگر مشکل اقتصادی هست برای همه هست و نه برای یک گروه و جمعیت خاص.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول