اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فرحانی: سراج حالش بد شد و به بیمارستان رفت/برتر از شهر خودرو بودیم

مربی نفت آبادان گفت: سراج بعد از بازی کمی حالش بد شد و الان در بیمارستان است.

فرحانی: سراج حالش بد شد و به بیمارستان رفت/برتر از شهر خودرو بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاظم فرحانی مربی تیم نفت آبادان اظهار داشت: سراج بعد از بازی کمی حالش بد شد و الان در بیمارستان است و من خدمت‌تان رسیدم. بازی را از نزدیک دیدید و شاهد همه صحنه ‌های آن بودید. از اول فصل با نتیجه 3-4-3 بازی را شروع کردیم و با آن آشنایی داشتیم. بیشترین مالکیت و موقعیت گل را داشتیم و به مراتب از تیم شهرخودرو برتر بودیم.

وی افزود: خیلی خوب فوتبال بازی کردیم، با حوصله و بامالکیت بالا بازی را اداره کردیم. وقتی یک گل عقب افتادیم ترکیب‌مان را هجومی کردیم تا به ترکیب 3-5-2 برسیم. تکلی را رضا جیبره زد که از خط دروازه رد شد و داور گل را قبول نکرد. پنالتی‌های ما را یکی پس از دیگری قبول نکردند و جالب است داور می‌گوید چون یک پنالتی گرفتم مابقی‌ پنالتی‌ها را حساب نمی‌کند. اگر ما احتیاج مبرم به این امتیاز داشتیم چه کسی باید پاسخگو می‌بود. سه پنالتی و یک گل را اشتباه کرد. ما می‌گوییم خطاها جزیی از فوتبال است اما چرا همه آنها به ضرر یک تیم باشد. زمانی اشتباه می‌شود که برای 2 تیم تقسیم شود.

فرحانی خاطرنشان کرد: امیدوارم کارشناسان این بازی را خوب تحلیل کنند پنالتی‌ها را تشخیص دهند و گلی که زدیم حساب کنند و یک دقیقه وقت بیشتری برای صنعت نفت بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول