اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت توجه و اهتمام مسئولان برای تداوم برگزاری«جشنواره سراسری شعر غدیریه» در بناب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب بر ضرورت توجه و اهتمام مسئولان برای تداوم برگزاری«جشنواره سراسری شعر غدیریه» در بناب خبر داد.

ضرورت توجه و اهتمام مسئولان برای تداوم برگزاری«جشنواره سراسری شعر غدیریه» در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،حبیب صدقی امروز در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در دهه امامت و ولایت بصورت مجازی خبر داد و اظهار داشت: با همکاری شهرداری جشنواره های هنرهای تجسمی، نمایش و مسابقه عکاسی در دهه امامت و ولایت در موضوعات غدیر، عفاف و حجاب و بررسی موضوعات آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود: در این خصوص فراخوان جشنواره انتشار یافته است.

صدقی با انتقاد از عدم برگزاری نوزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه در سال گذشته گفت: در 18 دوره جشنواره سراسری شعر غدیریه اقدامات خوبی صورت گرفت و در تلاش بودیم که این جشنواره را بصورت بین المللی برگزار کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: سال گذشته به دلیل نبود اعتبار شاهد تعطیلی این جشنواره سراسری بودیم و تولیدات محتوایی که این جشنواره داشت ظرفیت خوبی برای تبیین غدیر در قالب هنر شعر بود و بالای یک هزار اثر بارز تولید و به این جشنواره ارسال می شد.

صدقی از مسئولان شهرستان علی الخصوص نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خواست با تأمین اعتبار لازم نسبت به تداوم برگزاری این جشنواره اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور امسال برگزاری جشنواره سراسری شعر غدیریه بصورت حضوری امکان پذیر نیست ولی می توان با تأمین هزینه های آن که نسبت به هزینه های برگزاری حضوری به نصف کاهش می یابد، امسال این جشنواره را بصورت مجازی برگزار کنیم.

انتهای پیام/60002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول