اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به واحدهای مسکن تکمیل نشده پلدختر

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان گفت: تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی قرض الحسنه به واحدهای مسکونی تکمیل نشده سیل‌زدگان شهرهای پلدختر و معمولان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به واحدهای مسکن تکمیل نشده پلدختر

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، مسعود رضایی روز چهارشنبه در کمیسیون الحاق ۲ روستای سیل‌زده ملاوی و گِوه مهدی به روستای سراب حمام شهرستان پلدختر اظهار داشت: واحدهای مسکونی سیل زدگان شهرهای پلدختر و معمولان که تکمیل نشد‌ه‌اند، دغدغه استاندار و سایر مسئولان بود که در تفاهمنامه‌ای بین بنیاد علوی و استانداری لرستان به ازای هر واحد مسکونی نیمه تمام حدود ۱۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه جهت رفع مشکل به آنها واگذار می‌شود.

وی افزود: به طورکلی میزان این اعتبار مبلغ ۹ میلیارد تومان است که از طریق بانک سینا به عنوان بانک عامل به سیل زدگان پرداخت می‌شود.

رضایی ازسیل زدگان خواست در اسرع وقت، تا ستادهای معین در منطقه هستند، برای تشکیل پرونده به این ستادها در شهر خود مراجعه کنند.

وی افزود: ملاوی و گِوه‌مهدی ۲ روستای سیل زده شهرستان پلدختر هستند که به دلیل قرار گرفتن در حریم رودخانه وسایر مشکلات برای جابجایی بلاتکلیف مانده بودند،که با توافق انجام شده، مقرر شد براساس ضوابط بنیادمسکن و طرح هادی به اندازه مورد نیاز برای سیل زدگان واجدشرایط این روستاها درخط محدوده، زمین به روستای سراب حمام برای اسکان آنان الحاق شود.

 رضایی یادآورشد: سه استان اصفهان به عنوان معین شهر پلدختر و ۱۱ روستا با احداث 750 واحد، اردبیل معین شهر معمولان با یکهزار واحد و استان لرستان با پیگیری مسئولان شهرستانی و بنیادمسکن استان لرستان ۷۴۰ واحد خسارت دیده را بازسازی کردند.

وی افزود: هفت هزار واحدهای تعمیری و معیشتی به طور کلی در کنار واحدهای احداثی شهرستان پلدختر تعمیر و بازسازی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول