اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مستندی درباره حادثه منا در رادیو نمایش تولید می شود

رادیو نمایش این روزها در حال تولید مستند روایی به نام «حادثه در خیابان 204» است که به شهادت تعداد زیادی از زائران و هموطنانمان در حادثه منا می پردازد.

مستندی درباره حادثه منا در رادیو نمایش تولید می شود

سهیلا خدادادی نویسنده این برنامه رادیویی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: ماجرای این مستند از حرکت حجاج به سمت رمی جمرات شروع می شود و در ادامه جمعیتی که لحظه به لحظه به تعداد آنها اضافه می شود با مسدود کردن خیابان 204 مواجه می شوند، خیابانی که توسط مأموران سعودی بسته شده بود .

وی ادامه داد: این در حالی بود که تعداد جمعیت مدام بیشتر می شد و همین ماجرا به علاوه گرمای شدید باعث شهادت بیش از 7000 زائر شد.

خدادادی تأکید کرد: نکته مهم این است که نهادهای مدافع حقوق بشر در برابر این اتفاقی که افتاد سکوت کردند و بیشترین تعدادی که به شهادت رسیدند از هموطنانمان بودند.

خدادادی در پایان گفت : نوشتن مستند روایی «حادثه در خیابان 204» یک روز کامل زمان برد و منابعی هم که برای نوشتن آن استفاده کردم ، فیلم ها و گزارش های مستندی بود که در سال 94 از این ماجرا تهیه شده است و زمان پخش این برنامه رادیویی به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول