اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 3 هزار تست کرونایی در گچساران دریافت شد

سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران گفت: : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد 3هزار و110نمونه از بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس تست دریافت شده است.

بیش از 3 هزار تست کرونایی در گچساران  دریافت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران پیش ازظهر امروز نشست شورای اداری با ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست آرین غلامیان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد 3هزار و110نمونه از بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس  تست دریافت شده است.

وی ادامه  داد: از زمان شیوع ویروس کرونا  در اسفندماه سال گذشته تا به امروز  738مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت  اعلام شده است.

غلامیانابراز کرد: از مجموع این تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا  337نفرخانم  و تعداد 401 نفر آقا  در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران عنوان کرد: از مجموع 738  فرد مبتلا به ویروس کرونا تعداد63  نفر در مناطق  روستایی و تعداد675 بیمار مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع 738 فرد مبتلا به ویروس کرونا تعداد208 نفرکارمند بوده است.

غلامیان  با بیان اینکه هم اکنون 30بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی بستری است، گفت: ر حال حاضر چهار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش آی.سی.یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران ادامه داد: همچنین در بیمارستان نفت گچساران  تعداد 15 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان نفت گچساران بستری هستند که از مجموع این 15 بیمار بستری در نفت 8 بیمار قطعی مثبت است.

 غلامیان خاطرنشان کرد: با توجه به سیر صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا تعداد 58 تخت بستری برای بیماران کرونایی پیش بینی شده که از این تعداد تخت بستری 48 تخت در بیمارستان شهید رجایی و 10 تخت بستری در بیمارستان بی بی حکیمه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و سخت‌گیری‌هایی که اعمال شد خوشبختانه در 10 روز اخیر مراجعه به بیمارستان کمتر شده است.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول