اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«جهش تولید» نیازمند برخورد بدون اغماض با «قاچاق» است

رئیس دادگستری شهرستان رودان گفت: برای تحقق جهش تولید، نیازمند حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی با برخورد جدی و بدون اغماض با پدیده شوم قاچاق هستیم.

«جهش تولید» نیازمند برخورد بدون اغماض با «قاچاق» است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، موسی اخلاقی‌فر صبح امروز در نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران این شهرستان اظهار داشت: برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در تحقق رونق و جهش تولید به یک عزم ملی و همگانی از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز داریم.

وی در ادامه جهش تولید را بر مبنای افزایش میزان تولید ندانست و رفع موانع تولید، شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای راه‌اندازی بنگاه‌های تولیدی، اعطای تسهیلات کم‌بهره و تامین امنیت سرمایه‌گذاران را از مهم‌ترین ارکان تحقق جهش تولید برشمرد.

اخلاقی‌فر تصریح کرد: برخورد جدی با متخلفین نظام اقتصادی بر وفق مقررات مهمترین اولویت دستگاه قضا برای مقابله با فساد در راه تحقق جهش تولید است.

رئیس دادگستری شهرستان رودان خاطرنشان ساخت: همه دستگاه‌های مسؤول باید نهایت تلاش خود را برای مقابله و مبارزه بی‌امان با ورود و عرضه کالاهای قاچاق به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی تحقق جهش تولید به کار گیرند.

وی خواستار ورود حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از واحدهای تولیدی فعال در رودان شد و تأکید کرد: باید دستگاه‌ها با راهکارهای مناسب به هر نحو ممکن از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول