اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

در واکنش به مسافرکشی یکی از ملی‌پوشان؛ پاداش‌هایش را مدیریت می‌کرد دستش جلوی کسی دراز نبود!

رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری در خصوص صحبت‌های یکی از اعضای تیم ملی گفت: اگریک قهرمان پاداش‌های دوره‌های قبل خود را خوب مدیریت می‌کرد حالا دستشان جلوی کسی دراز نبود.

در واکنش  به مسافرکشی یکی از ملی‌پوشان؛ پاداش‌هایش را مدیریت می‌کرد دستش جلوی کسی دراز نبود!

سیدمحمدرضا میرشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مسافرکشی یکی از ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری، اظهار داشت: هر ورزشکاری امکان دارد در خانه حوصله‌اش سر برود و با ماشین به خیابان بیاید و شاید هم مشغول به مسافرکشی ‌شود. اول اینکه کار حلال انجام می‌دهد چه اشکالی دارد؟ از دیوار مردم که بالا نمی‌رود. ولی من خودم، باورم نمی‌شود یک قهرمان المپیک یا حتی پارالمپیک نیاز به پول مسافرکشی داشته باشد. 

وی ادامه داد: چون اگر پاداش‌های دوره‌های قبل خود را خوب مدیریت می‌کرد حالا دستشان جلوی کسی دراز نبود. این موضوع بستگی دارد پاداشم را چطور مدیریت کرده‌ام. یکی پاداش‌اش را می‌گیرد و یک شبه می‌خورد و بعضی‌ها پولشان را در یک جا خوب سرمایه‌گذاری می کنند.

رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری درباره پرداخت حقوق ملی پوشان پارالمپیکی نیز یادآور شد: با توجه به اینکه اردوهای تیم ملی برگزار نمی‌شود پارالمپیکی‌های که شانس کسب مدال طلا را دارند، حقوق دو ماه ابتدای سال 99 را دریافت کرده‌اند و حقوق دو ماه دیگر را نیز در این ماه (مرداد) دریافت خواهند کرد. 

میرشفیعی در مورد تمرین برخی از اعضای تیم ملی پاراوزنه‌برداری در روزهای کرونایی نیز تاکید کرد: در بحث تمرین وزنه‌برداران نیز در ایام نوروز و حتی شرایط کرونا، باشگاه خصوصی شهید محرابی را در اختیار بعضی از اعضای تیم ملی گذاشته بودیم. من باشگاه را قرنطینه کرده بودم و با ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نکات ایمنی محیط را برای تمرین بچه‌های تیم ملی بدون محدودیت آماده کرده بودم تا تمرینات را در این باشگاه ادامه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول