حسینی: هدفم کسب مدال تکواندوی المپیک است /تمریناتم را تا آغاز بازیها ادامه می‌دهم

ملی‌پوش تکواندو کشورمان گفت: هدف من و آرمین هادی‌پور بزرگتر از هر چیز دیگری است و فقط به مدال المپیک فکر می‌کنیم.
میرهاشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری و ادامه تمرینات تا روز آغاز رسمی المپیک توکیو، اظهار داشت: اگر بازی‌های المپیک توکیو به تعویق نمی‌افتاد، امروز بازی‌ام در المپیک تمام شده بود. ولی با این حال تمریناتم را با انگیزه و به صورت مستمر ادامه می‌دهم تا در نهایت نتیجه خوبی را در المپیک بگیرم.    وی ادامه داد: هدف من و آرمین هادی‌پور بزرگتر از هر چیز دیگری است و فقط به مدال المپیک فکر می‌کنیم. با قدرت جلو می رویم و تمرینات مان را برای افتخارآفرینی انجام می‌دهیم و انشالله در المپیک بهترین نتیجه را بگیریم. المپین تکواندو کشورمان در مورد معضلات تعویق یک‌ساله بازی‌های المپیک نیز گفت: تعویق بازی‌ها کار را برای ورزشکاران سخت می‌کند و در بحث کنترل وزن نیز از لحاظ علمی نگه داشتن وزن بدن در طول یکسال کار بسیار سختی است ولی این مشکل هم تمام می‌شود و روی سکوی بازی‌های المپیک خواهیم ایستاد تا تکواندو ایران به روزهای اوج خودش بازگردد.  حسینی خاطرنشان کرد: کسب مدال المپیک بسیار ارزشمند است و همه رنگهایش زیباست اما مطمئن باشید مدال برنز من و هادی‌پور را قانع نمی‌کند و تمام انگیزه ما شاد کردن دل مردم کشورمان است. انتهای پیام/
میرهاشم حسینی
06:09 - 5 مرداد 1399

2 بازنشر
5 بازدید



1 پاسخ