اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

یزدانی: انگیزه‌ام کم نشده و برای هدفم تلاش می‌کنم/ چرا تابلوی رعایت فاصله با دوچرخه‌سوار نداریم؟

بانوی مدال آور دوچرخه سواری گفت: با اینکه مسابقه‌ای نیست، اما انگیزه‌ام کم نشده و برای هدفم تلاش می کنم.

یزدانی: انگیزه‌ام کم نشده و برای هدفم تلاش می‌کنم/ چرا تابلوی رعایت فاصله با دوچرخه‌سوار نداریم؟

سمیه یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: تمریناتم را به صورت حرفه‌ای در تهران ادامه می‌دهم و از شرایطم راضی هستم.

وی در مورد اینکه کرونا تاثیری در تمریناتش داشته است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه به تنهایی تمرین می‌کنم، مشکلی وجود ندارد.

در حال حاضر مسابقه دوچرخه سواری در داخل و خارج برگزار نمی‌شود. ملی پوش در مورد اینکه آیا این موضوع تاثیری روی او داشته است، یا خیر، تاکید کرد: انگیزه‌ام اصلا کم نشده و با قدرت تمرین و برای هدفی که دارم تلاش می‌کنم. در حال حاضر هدف اولم مسابقات قهرمانی کشور استو بعد از مسابقات قهرمانی جهان که گفته‌اند احتمال دارد برگزار شود.

*گفتم به اسپانیا نمی‌آیم

یزدانی در مورد وضعیت حضورش در تیم اسپانیایی عنوان کرد: به من اعلام کرده‌اند که از هفته آینده تمرینات آغاز می‌شود و تیم به من احتیاج داد، اما به آنها گفتم به دلایل شخصی نمی‌توانم حضور پیدا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت نرفتن جریمه می‌شوی یا خیر، گفت: خیر اینطور نیست. همان زمان که قرارداد می‌بستیم به آنها گفتم در یک سری مسابقات نمی‌توانم شرکت کنم.

* تابلوی رعایت فاصله با دوچرخه سواران نداریم/ رفتار برخی راننده‌ها زننده است

رکابزن مدال آور ایران در آسیا در مورد اتفاقاتی که برای رکابزنان در جاده‌ها رخ می‌دهد، راهکار و انتظارش چیست، اظهار داشت: بارها این موارد را گفته‌ایم، اما کسی توجه نمی کند.باید رعایت فاصله یک و نیم متری با دوچرخه سواران در حین رانندگی فرهنگ سازی شود.

وی ادامه داد: من در دیگر کشورها می‌بینم که در جاده‌ها تابلوی رعایت فاصله با دوچرخه سواران وجود دارد، اما در ایران چنین چیزی را نداریم و راننده‌ها هم از این موضوع بی اطلاع هستند.

یزدانی با اشاره به اتفاقی که برایش حین تمرین در جاده عنوان کرد: علاوه بر بی احتیاطی، رفتار برخی رانندگان هم زننده است. به عنوان مثال چند روز قبل در جاده یک خودرو از کنارم عبور کرد و آبی که در بطری داشت به سمتم پاشید و باخنده رفت. این رفتار واقعا ناراحت کننده است و  نمی‌دانم آنها چه سودی از این کارها می‌برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول