اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

آمریکایی‌ها به پایان راه رسیده‌اند/ لزوم تحرک دیپلماتیک وزارت خارجه

«پرویزسروری» گفت: آمریکایی‌ها یاغی‌گری را به جایی رسانده‌اند که دیگر حاضر نیستند حتی به قوانین سازمان‌های بین‌المللی که غالباً برای توجیه رفتارهای خودشان تأسیس کرده‌اند هم احترام بگذارند.

آمریکایی‌ها به پایان راه رسیده‌اند/ لزوم تحرک دیپلماتیک وزارت خارجه

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، «پرویز سروری»، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری  ایرانی گفت: آمریکایی‌ها یاغی‌گری را به جایی رسانده‌اند که دیگر حاضر نیستند حتی به قوانین سازمان‌های بین‌المللی که غالباً برای توجیه رفتارهای خودشان تأسیس کرده‌اند هم احترام بگذارند.

وی افزود: این نحوه رفتارهای ایالات متحده نشان می‌دهد که آنها به پایان خط رسیده‌اند و احساس می‌کنند جز برخورد از موضع زور و قدم زدن در راه تروریسم دولتی چاره دیگری ندارند.

سروری در ادامه گفت: جمهوری اسلامی با اقدامات، مغز متفکر مقاومت یعنی شهید سلیمانی آنچنان عرصه را بر دشمنان تنگ کرده است که امروز آمریکایی‌ها مجبورند برای آنکه جلوی روند رو به رشد جریان مقاومت را بگیرند از هر امکان غیر قانونی و تروریستی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قطعاً پیش از این اقدام هزینه‌های بین‌المللی آن را محاسبه کردند، تصریح کرد: معلوم می‌شود که دیگر راهی جز انجام این دست اقدامات ندارند و اگر چنین نکنند همین وضعیت ناپایدار کنونی خود در منطقه را نیز نمی‌توانند حفظ کنند.

پرویز سروری افزود: عموماً تمدن‌های رو به انحطاط وقتی به پایان خود نزدیک می‌شوند، تلاش می‌کنند که با قلدری جایگاه خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: اقدام آمریکا در ناامن کردن آسمان منطقه تنها علیه ایران نخواهد بود و این ناامنی دامن همه کشورهای منطقه را خواهد گرفت. این بازی خطرناکی است که آمریکایی‌ها شروع کرده‌اند و دنیا باید علیه این اقدام آمریکا واکنش نشان دهد.

سروری افزود: این واکنش صورت نمی‌گیرد مگر اینکه وزارت امور خارجه ما یک تحرک وسیع دیپلماتیک داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول