اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده یگان های ویژه ناجا: با آمادگی در مقابل برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم ایستاده ایم

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با آمادگی کامل در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب و هر کس که بخواهد آرامش و امنیت مردم را بر هم بزند ایستاده و نخواهیم گذاشت معاندان نظام به اهدافِ شان برسند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا: با آمادگی در مقابل برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم ایستاده ایم

به گزارش خبرگزاری فارس سردار"حسن کرمی" درجلسه ای که با حضور سردار"قاسم رضایی" جانشین فرمانده ناجا و جمعی از معاونان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی یگان های ویژه ناجا برگزار شد اظهار داشت: ما به عنوان سربازان ولایت، برای انجام وظایف و ماموریت ها، دستورات و فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را مبنا قرار می دهیم، رمز اصلی موفقیت نیروهای مسلح در همه عرصه ها عمل به این مهم است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات یگان های ویژه درموضوعات مختلف افزود: چشم انداز 1404 یگان های ویژه ناجا بر اساس اسناد بالا دستی تبیین شده است و امیدواریم مانند گذشته با توان و قدرت بیشتری به اهداف تعیین شده در راستای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب برسیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه در حال حاضر این یگان از پتانسیل خوبی در خصوص نیروی انسانی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به تغییر ماهیت دشمنان و معاندان نظام و انقلاب، ارتقاء نیروی انسانی و تجهیزاتی از اهداف یگان ویژه است.

وی گفت: یگان ویژه با توجه به ماموریت های خاص و مهم باید از نیروهای ورزیده، جوان و انقلابی برخوردار باشد تا در انجام وظایف و ماموریت های محوله به نحو احسن عمل کند، با حمایت های سردار"اشتری" با توجه به اهداف سازمانی، تقویت نیروی انسانی و لجستیکی دردستور کار قرار گرفته است،

رئیس پلیس ویژه کشور اشراف اطلاعاتی حوزه ماموریتی را دارای اولویت کاری فرماندهان عنوان و بیان کرد: اشراف اطلاعاتی در انجام هرچه بهتر و مطلوب تر ماموریت ها در اولویت همه فرماندهان قرار دارد، در این راستا تعاملات خوبی با سایر دستگاه ها صورت گرفته است.

سردار کرمی آمادگی عملیاتی هوشمند را از دیگر برنامه های یگان ویژه در چشم انداز 1404 دانست و اظهار کرد: یگان های ویژه با هدف هوشمندسازی در ماموریت ها اقدامات خوبی را در راستای ارتقاء تجهیزات بازدارنده انجام داده است که  توانسته درصدی از چشم انداز 1404 یگان ویژه را محقق سازد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: ان شاءالله یگان های ویژه با اتکاء به باور و ایمان نیروهای انقلابی خود همچنان در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، خون شهدا و پاسداری از حریم ولایت، مانند همیشه پیشتاز صحنه های نبرد حق علیه باطل بوده و با آمادگی کامل در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب و هر کس که بخواهد آرامش و امنیت مردم را بر هم بزند ایستاده و نخواهد گذاشت معاندان نظام به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول