اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

کیانی: حواس فدراسیون ووشو به ورزشکاران است

دارنده مدال نقره بازی‌هاى آسیایى در رشته تالوی بانوان گفت: خوشبختانه حواس فدراسیون ووشو به من و دیگر ورزشکاران است.

کیانی: حواس فدراسیون ووشو به ورزشکاران است

به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا کیانی درباره شرایط تمریناتش طی چند ماه اخیر و پس از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر و با تعطیلی اردوهای تیم ملی، تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم و سعی می‌کنم با تجهیزاتی همچون کش و وزنه‌های سبک که در خانه دارم، بدنسازی کنم.

وی ادامه داد: مشکلی که وجود دارد، کم بودن فضای خانه است و این باعث می‌شود که آن حس و فضایی که در باشگاه و تمرینات اصلی دارم، وجود نداشته باشد. با این وجود باید تمریناتم را انجام بدهم تا آمادگی بدنی‌ام حفظ شود و از شرایط مناسب و مطلوب دور نشوم.

این ورزشکار تالو گفت: فدراسیون در هفته‌هاى اخیر بستر ارتباطى خوبى را فراهم کرده است که ورزشکاران با مربیان تیم ملى و بدنه فدراسیون بتواند ارتباط نزدیکى داشته باشند. بدین صورت که هر زمان کمک بخواهیم، کادر فنی و فدراسیون اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

کیانی افزود: خوشبختانه حواس فدراسیون به من و دیگر ورزشکار رده ملى است و مسئولان پیگیر کارهای ما هستند و شرایط ملی‌پوشان را بررسی و رصد می‌کنند که بابت این مسئله از آنها تشکر می‌کنم. رئیس جدید فدراسیون نیز با ما در تماس بوده و جویا وضعیت تمرینى و آمادگى ما است.

 تالو کار بانوان کشورمان که با روابط عمومى فدراسیون ووشو مصاحبه داشت، خاطرنشان کرد: در حال تغییر دادن یکسری از فرم‌های اجرایی‌ام هستم که این کار نیازی به فضای زیادی ندارد و در خانه هم می‌توان انجام داد. در این مقطع زمانى تمام فکر و ذکرم حفظ آمادگی جسمانی است تا روز به روز پیشرفت کنم. امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر ریشه‌کن شود تا من و دیگر ملی‌پوشان بتوانیم به فضای تمرینات باشگاهی و تیمی بازگردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول