اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رضایی: الان کاری نیست که انجام دهم/ دو هفته با هیچ مسئولی صحبت نکردم

دبیر اجرایی سابق کمیته ملی پارالمپیک گفت: الان هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و تعطیل است و کاری نیست که انجام دهم.

رضایی: الان کاری نیست که انجام دهم/ دو هفته با هیچ مسئولی صحبت نکردم

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه هم اکنون به چه کاری مشغول است، اظهار داشت: دو هفته است در مشهد استراحت می‌کنم. چند صباحی مسئولیتی داشتم که آن را تحویل نفر بعدی دادم. نفر بعدی نیز پس از چند سال، این مسئولیت را به نفر بعدی خواهد داد.

دبیر اجرایی سابق کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اینکه سمت‌های سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و سرپرست کاروان پارالمپیک را دارد، گفت: در حال حاضر که کاری نیست انجام دهم و هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و تعطیل است. هر وقت اردو و مسابقات شروع شد، تصمیم می‌گیرم.

وی در خصوص اینکه سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفته که تماسی که با او به عنوان خبره ورزشی داشته تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کند، عنوان کرد: من در دو هفته با هیچ یک از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و ورزش مکالمه‌ای نداشتم. هیچ کس نیز با من تماس نگرفته است. 

رضایی در مورد اینکه حقوق پارالمپیکی‌ها پرداخت شده است، یادآور شد: من تا 15 تیر ماه در کمیته ملی پارالمپیک مسئولیت داشتم و تا پایان خردادماه، حقوق پرداخت شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص اینکه چرا قهرمانان پارالمپیک در ارگان‌ها، سازمانها و ادارات دولتی استخدام نمی‌شوند، اظهار داشت: دولت و مجلس قانونی را مصوب کردند که ورزشکاران قهرمان سالم در رقابتهای جهانی و آسیایی در ادارات دولتی استخدام شوند و قهرمانان معلول، فرزندانشان استخدام شوند که مشکل اصلی، قانون است. ورزشکار قهرمان پارالمپیک حدوداً با 25 تا 32 سال، هم اکنون به کار نیاز دارد و باید منتظر شود تا فرزندش استخدام شود! اینجا یک اشتباه خیلی فاحش صورت گرفته و اصلا کارشناسی دقیق نشده و باید این قانون تغییر کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول