اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

ورزشکاران انگلیسی منعی برای مبارزه با نژادپرستی در المپیک ندارند

سرپرست کاروان انگلیس در بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد ورزشکاران این کشور برای مبارزه علیه نژادپرستی در بازی‌های سال آینده منعی ندارند.

ورزشکاران انگلیسی منعی برای مبارزه با نژادپرستی در المپیک ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از BBC، ورزشکاران انگلیس برای حمایت از جنبش ضدنژادپرستی در بازی‌های المپیک توکیو منعی برای زانو زدن نخواهند داشت.

مارک انگلند سرپرست کاروان انگلیس در بازی‌های المپیک توکیو در این باره اعلام کرد او هر گونه تصمیم جمعی برای حمایت از این موضوع را درک می‌کند.

وی در این باره اظهار داشت: من فکر می‌کنم این موضوع به قلب همه نزدیک است. ما از ورزشکاران به هر روشی که جمعاً برای حمایت از مبارزه با نژادپرستی حمایت کنند، کاملاً پشتیبانی خواهیم کرد.

سرپرست کاروان انگلیس خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است اینکه ورزشکاران انگلیس این فرصت را خواهند داشت از آنچه احساس می‌کنند درست است حمایت کنند.

هفته گذشته کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) نظرسنجی را برای جمع آوری بازخورد از ورزشکاران به عنوان بخشی از روند مشاوره خود در مورد اعتراضات در بازی‌های المپیک آغاز کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول