اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بختیاری زاده: دیدار مقابل تراکتور یک فینال بزرگ است

سرمربی شهرخودرو گفت: بازیکنان باید بدانند که دیدار فردا مقابل تراکتور یک فینال بزرگ است.

بختیاری زاده: دیدار مقابل تراکتور یک فینال بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با تیم تراکتور بیان کرد: ابتدا به بازی روز هفته گذشته مقابل پارس جنوبی جم باید اشاره کنم. من یک روز پیش از بازی به جمع این تیم اضافه شدم.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: هفته پیش به همراه تیم بودم و مسؤولیت باخت بر عهده من است. بعد از آن بازی سعی من و همکارانم این بود از نظر روانی بازیکنان را آماده و باخت هفته گذشته را فراموش کنیم.

وی گفت: برخی نکات فنی را در طول هفته کار کردیم، اما مهم‌ترین چیزی که من تاکید داشتم این بود بازیکنان بدانند بازی روز پنجشنبه ارزش یک فینال بزرگ را دارد و بازی مهمی است. البته بازیکنان شهر خودرو به ویژه بازیکنان با تجربه تیم این را ثابت کردند که قدر فرصت‌ها را می‌دانند و اعتقادم این است که بچه‌ها با تفکرات حرفه‌ای وارد زمین خواهند شد.

بختیاری‌زاده درخصوص تاثیرات حواشی اخیر روی بازیکنان و تیم، خاطرنشان کرد: نگاهم به بازیکنان در هفته قبل این بود که حواشی روی تیم تاثیراتی گذاشته است، ولی باخت جزئی از فوتبال است، اما در این هفته‌ها خیلی مهم است که قدر فرصت‌ها را بدانیم باید به باخت هفته قبل مثل یک تجربه نگاه کنیم و باید چه از نظر روحی- روانی و چه از نظر فنی آن ضعف‌ها و اشتباهات را کنار بگذاریم و برای بازی فردا بتوانیم از تجربیات بازی گذشته به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی شهرخودرو درخصوص وضعیت بازیکنان این تیم عنوان کرد: اعتقادی ندارم نام بازیکن مصدوم یا محروم را بیان کنم تنها چیزی که می‌توانم قول دهم این است که همه مجموعه به این باور رسیده که با تمام وجود تلاش کنند تا تیم تراکتور تبریز را شکست دهیم، این تیم بزرگ است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

وی ادامه داد: از نظر فنی چنانچه بخواهم درباره تیم تراکتور صحبت کنم، آنها در خط دفاع به ویژه دفاع میانی بازی‌سازی خوبی دارند که هر تیمی را می‌توانند تحت فشار قرار دهند، اما شهر خودرو هم نشان داده تیم بزرگی است.

بختیاری‌زاده درخصوص تاثیر حضور مربی سابق شهرخودرو در کادر فنی تیم تراکتور، بیان کرد: من در اولین مصاحبه‌ام با رسانه‌ها از تمام کسانی که پیش از من در این تیم بودند تشکر کردم این وظیفه حرفه‌ای من است، اما در فوتبال روز الان خیلی راحت تیم‌ها یکدیگر را آنالیز می‌کنند و خیلی راحت شرایط فنی یکدیگر را درک می‌کنند، اما نکته‌ای که خیلی مهمتر است بازیکنان و  مربیان وقتی وارد زمین می‌شوند بدانند تیم حریف آنها را شناسایی کرده اما این شرایط در همه تیم‌ها است ما هم همان اندازه که آنها از ما شناخت دارند از آنها شناخت داریم.

سرمربی شهرخودرو افزود: هر سرمربی این حق را دارد که با خودش دستیار بیاورد، اما من ترجیح دادم به ترکیب کادر دست نزنم چراکه آنها شناخت خوبی از بازیکنان دارند، تنها حسین بادامکی بود که به من معرفی شد و با افتخار او را پذیرفتم چرا که جزو نخبه‌های فوتبال استان است.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضرمیان مربی‌ها همدلی و صمیمیت وجود دارد، چنانچه بخواهیم تیم یک دستی داشته باشیم باید این یکدستی و همدلی را از کادر فنی شروع کنید تا به تیم و بازیکنان انتقال پیدا کند‌.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول