اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بهره‌برداری از بزرگترین پروژه آموزشی «میناب» تا اول مهرماه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب با اشاره به بهره‌برداری از بزرگترین پروژه آموزشی «میناب» تا اول مهرماه گفت: با اجرای عدالت آموزشی، دانش آموزان از فضایی امن و ایمن بهره‌مند خواهند شد.

بهره‌برداری از بزرگترین پروژه آموزشی «میناب» تا اول مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعیده کریمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی میناب از بهره‌برداری بزرگترین پروژه آموزشی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: بازسازی پروژه بزرگ 12 کلاسه دبستان خیام شهرستان میناب با قدمتی بیش از 50 سال به‌عنوان نخستین مکان آموزشی میناب، در سال 97 آغاز و در مهر ماه 99 به پایان خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب عنوان داشت: با تکمیل و بهره‌برداری این واحد آموزشی، بیش از 700 دانش آموز دختر و پسر در دو شیفت در مرکز شهر میناب از آن بهره‌مند خواهند شد و به بزرگترین مکان آموزشی تبدیل می‌شود.

کریمی یادآور شد: این آموزشگاه، از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین با اعتباری بیش از 4 میلیار تومان ساخته خواهد شد و دانش آموزان شهرستان میناب، با اجرای عدالت آموزشی از فضایی امن استفاده خواهند کرد.

به گزارش فارس، دبستان خیام از جمله مدارسی است که با قدمتی بیش از 50 سال از اولین مدارسی است که از بدو ورود جریان آموزش و تعلیم و تربیت به این شهر، احداث شده است و در میان خاطرات خود، افراد و نام‌آوران زیادی را مرور خواهد کرد و در هیاهوی پاک دانش آموزان به نظاره خواهد نشست.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول