اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشکیل پرونده شخصیت برای مجرمان محاکم کیفری ۲ و اطفال در اصفهان

رئیس مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) اصفهان گفت: با تعامل نهادهای مردمی برای مجرمان محاکم کیفری ۲ و دادگاه‌های ویژه اطفال پرونده شخصیت تشکیل می‌شود.

تشکیل پرونده شخصیت برای مجرمان محاکم کیفری ۲ و اطفال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، وحید دادگستر اظهار کرد: با عنایت به ضرورت به کارگیری سیاست جنایی مشترک و در اجرای ماده ۳۷ دستورالعمل «نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه» ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه، پس از برگزاری جلسات متعدد و طی شدن دوره‌های آموزشی، تعداد ۷ نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد با اخذ مجوزهای لازم جهت تشکیل «پرونده شخصیت» در راستای اعمال مواد ۲۰۳ و ۲۸۶ قانون آیین دادرسی کیفری با مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) وارد مشارکت به طور داوطلبانه و افتخاری شدند.

رئیس مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) اصفهان ضمن افزود: این افراد نسبت به تشکیل پرونده شخصیت متهمان دادسرای ویژه مبارزه با سرقت، محاکم کیفری ۲ و ویژه اطفال و نوجوانان مستقر در مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) اقدام می‌کنند.

دادگستر در پایان هدف از این اقدام را تلاش در جهت اصلاح مجرمان، بهره‌مندی از کیفیات مخففه و ارفاقی در تعیین مجازات و شناسایی و حمایت از مجرمان آسیب‌دیده عنوان کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول