اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

کتیرایی: المپیک برگزار نشود، نسلی از ورزشکاران خواهند سوخت / کاراته سالن نداشت و موفق بود

پیشکسوت کاراته گفت: ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک زحمات زیادی کشیدند و اگر بازی های المپیک برگزار نشود یک نسل از ورزشکاران کشورمان خواهند سوخت.

کتیرایی: المپیک برگزار نشود، نسلی از ورزشکاران خواهند سوخت / کاراته سالن نداشت و موفق بود

علیرضا کتیرایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه سالن شماره 9 مجموعه ورزش انقلاب تهران را در اختیار فدراسیون کاراته قرار داده شد، اظهار داشت: کاراته سالها یک مجموعه اختصاصی را برای تمرین تیمهای ملی نداشت و اختصاص این سالن می‌تواند برای آینده خوب باشد اما کاراته کشورمان همیشه در میادین بین‌المللی عملکرد بسیار خوبی داشته و قهرمان جهان بود. هم اکنون نیز چند سهمیه را برای شرکت در بازی های المپیک توکیو گرفته است و نشان می‌دهد کاراته حتی بدون یک سالن اختصاصی نیز همیشه موفق عمل کرده است.

وی افزود: کاراته ایران از سالهای گذشته نیز پویا و عنوان دار بوده و اینگونه نیست که اختصاص یک جایگاه ثابت بتواند روی عملکرد این رشته ورزشی تاثیرگذار باشد.    

پیشکسوت کاراته در مورد اینکه آیا المپیک توکیو برگزار خواهد شد عنوان کرد: امیدواریم و دعا می‌کنیم که بازی های المپیک توکیو برگزار شود چون خیلی از ورزشکاران برای کسب سهمیه زحمت کشیدند و برای شرکت در مهمترین رقابت های ورزشی دنیا متحمل سختی زیادی شدند و ان‌شالله مشکل بیماری کرونا به زودی برطرف شود. هم اکنون گفتند که المپیک 2022 جوانان در سنگال کنسل شد و به 4 سال دیگر موکول شد، اگر بازی های المپیک برگزار نشود یک نسلی از ورزشکاران، جوانان و مستعدین ورزشی خواهند سوخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول