اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

سامانه ۴۲۴۲۴ برای رسیدگی به امور مربوط به کرونا راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سامانه ارتباطی ۴۲۴۲۴ با هدف تسریع پاسخگویی و رسیدگی در موارد مربوط به کرونا برای تمام همکاران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و بازنشستگان گرامی شرکت به زودی راه اندازی خواهد شد.

سامانه ۴۲۴۲۴ برای رسیدگی به امور مربوط به کرونا راه اندازی می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت مخابرات ایران ، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: خانواده بزرگ مخابرات در سراسر کشور با عزم ملی در گذر از شیوع دوباره ویروس کرونا، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و در همین راستا، سامانه ارتباطی ۴۲۴۲۴ با هدف تسریع پاسخگویی و رسیدگی در موارد مربوط به کرونا برای تمام همکاران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و بازنشستگان گرامی شرکت به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی با تشریح مجموعه اقدامات مخابرات در مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا افزود: خانواده همدل و مستحکم مخابرات در سراسر کشور با تمام توان و رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در گذر از این دوره در تلاش هستند و در این مسیر، مدیریت شرکت با تصویب طرح های مختلف از جمله دور کاری و حضور شیفتی کارکنان، در تلاش برای رهایی از سایه شوم این ویروس منحوس است.


صدری خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه ارتباطی، همه همکاران در تمام بخش‌های شرکت مخابرات، شامل کارکنان رسمی، قراردادی، پرسنل خدمات اول و شسکام برای دسترسی بهتر و آسان‌تر به اطلاعات پزشکی،بیمه ای، مراکز درمانی، خدمات مشاوره‌ای و کلیه خدمات بهداشتی در زمینه این بیماری می‌توانند از طریق تماس با این درگاه ارتباطی ، اطلاعات لازم را به دست آورده و هر نوع مسئله‌ای در بحث این ویروس را با کارشناسان و متخصصان مربوط در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: همه ما روزهای سخت و پراضطرابی را بخاطر شیوع فراگیر ویروس کرونا و گستردگی بیش از پیش این بیماری می‌گذرانیم، تا امروز در شرکت مخابرات ایران برای آرامش خاطر کارکنان، اقدامات گوناگون از جمله تشکیل ستاد پیشگیری ومقابله باویروس کرونا در ستاد شرکت و مناطق مخابراتی تشکیل شده که دستورالعملها و اطلاعیه های متعددی دراین خصوص بصورت فراگیر ابلاغ و اجرا شده است.

صدری گفت: فراهم‌سازی اقلام بهداشتی در محیط کار، کاهش ساعات کاری بخش‌های مختلف، ضرورت رعایت پروتکل‌های تردد و اجرای طرح های دورکاری و شیفتی به همین منظور می باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه لازم است در شرایط حساس کنونی ، اقدامات تکمیلی برای رفاه حال و امنیت‌خاطر همکاران انجام شود،اضافه کرد: با کمک و همراهی و رفتار مسئولانه تک تک کارکنان، شرایط حاد کنونی را پشت سر گذاشته و با توکل بر خداوند متعال هر چه زودتر به شرایط عادی و کم خطر بازگردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول