اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شیری: بازیکنان پرسپولیس پول نگیرند، چه کسی بگیرد؟/ بزرگ ترین حسرت مان غیبت هواداران در جشن قهرمانی است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس که چهار سال متوالی قهرمانی شده و در لیگ آقایی می کنند، پول نگیرند چه کسی بگیرد؟

شیری: بازیکنان پرسپولیس پول نگیرند، چه کسی بگیرد؟/ بزرگ ترین حسرت مان غیبت هواداران در جشن قهرمانی است

مهدی شیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت این تیم و شانس بالای شاگردان یحیی گل محمدی صحبت کرد که متن آن را در زیر می خوانید.

فارس: پرسپولیس در آستانه پوکر قهرمانی است و با کسب یک امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان قهرمانی اش در این فصل لیگ برتر را قطعی می کند.

خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. شنبه هم ریکاوری کردیم و برای بازی با نفت مسجد سلیمان آماده می شویم. تاکنون 90 درصدراه قهرمانی رفته ایم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا قهرمانی مان هرچه سریع تر مسجل شود. با هدف کسب سه امتیاز به مصاف نفت می رویم.

فارس: آخرین شکست تیم تان در لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان رقم خورد. تیم مهدی تارتار کمترین باخت را داشته و پس از پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. با این تفاسیر بازی سختی پیش رو دارید.

نفت مسجد سلیمان واقعا تیم خوب و قابل احترامی است. با این وجود فقط با هدف کسب سه امتیاز و قطعی کردن پوکر قهرمانی مقابل این تیم قرار می گیریم. می خواهیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم و به هدف مان برسیم.

فارس: پرسپولیس از زمان حضور یحیی گل محمدی در این تیم در 9 بازی، هشت برد و یک مساوی داشته است. نظرت درباره این عملکرد فوق العاده چیست؟

بزرگ ترین پوئن گل محمدی شناخت خوب از بازیکنان و تیم پرسپولیس است. وی در این تیم سابقه بازی داشته و همه بچه ها را خیلی خوب می شناسد.همین فاکتورها در کمترین حالت، یکی دو گام آقا یحیی را از مربیان دیگر جلو می اندازد. 

فارس: پس از آغاز مجدد لیگ برتر پرسپولیس تنها تیمی بوده که در تمام بازی هایش برنده شده است. دلیل اصلی این موضوع چیست؟

ذهن قوی بازیکنان، شخصیت قهرمانی و بزرگی پرسپولیس مهم ترین عاملی بوده که سبب شده است تیم ما پس از شروع مجدد لیگ هم به روند موفقیت هایش ادامه بدهد.

فارس: پرسپولیس در صورت برتری در بازی های باقی مانده اش به رکوردی جاودانه در فوتبال ایران می رسد. آیا مسجل شدن قهرمانی انگیزه شما را کاهش می دهد یا اینکه برای دست یابی به این رکورد هم تلاش می کنید.

ما واقعا بازی به بازی جلو می رویم و فکرمان به مسائل دیگر نیست. تمام تلاش خود را انجام می دهیم مثل دیدارهای قبلی که بازی به بازی پیش رفته و سه امتیاز را کسب کردیم تا به این جای جدول برسیم، تا پایان فصل هم این روند موفق و رو به رشد را ادامه بدهیم.

فارس: بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس با یحیی گل محمدی، حفظ ثبات زمان برانکو و گابریل کالدرون است.

این موضوع کاملا درست است و یکی از مهم ترین عوامل موفقیت تیم ما در سال های اخیر، حفظ اسکلت تیمی است. شاید اگر پرسپولیس هم مانند تیم های دیگر در نقل و انتقالات بازیکنان کلیدی اش را از دست می داد یا هر بحث دیگری پیش می آمد، دیر به بلوغ تاکتیکی و تکنیکی می رسید. در تمام دنیا هم چنین حالتی برای تیمی که تغییرات زیادی داشته باشد رخ می دهد ولی ما از این لحاظ خیلی شرایط خوبی داشتیم و تیم یکدست و هماهنگی هستیم.

فارس: عملکرد خط دفاعی تیم تان در چهار بازی اخیر خوب بوده و از زمان شروع مجدد مسابقات تنها یک گل دریافت کرده اید. 

خدا را شکر می کنم من و سایر عناصر دفاعی پرسپولیس ششدانگ و خوب کار می کنیم. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و بتوانیم بهترین خط دفاعی لیگ را حفظ کنیم.

فارس: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بدون تماشاگر برگزار شدن بازی ها حضور هواداران در جشن قهرمانی تان خیلی ضعیف به نظر می رسد.

بزرگ ترین حسرت من و شاید کل تیم این باشد که نمی توانیم جشن قهرمانی را با حضور هواداران برگزار کنیم. دعا و انرژی مثبت آنها همیشه پشت تیم بوده و باید بدانند چه در زمان برگزاری بازی ها و چه خوشحالی بعد از بردمان به یادشان هستیم. از بچه های کانون هواداران هم برای اجرای طرح های موزاییکی جالب شان در ورزشگاه آزادی تشکر می کنم. شاید این اقدام جای خالی هواداران را پر نکند اما لذت خاصی دارد. 

فارس: طرح پیراهن شماره یک پرسپولیس به نام علیرضا بیرانوند هم در بازی با فولاد خوزستان روی سکوها اجرا شد. دل تان برای وی تنگ نشده است؟

علی بازیکن بزرگی است و برای وی در هر جایی که است آرزوی موفقیت می کنم. از همین جا هم به علیرضا می گویم سهم بزرگی در قهرمانی پرسپولیس دارد. 

فارس: بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده اند از کسب موفقیت سیر نمی شوند. با توجه به صعود تیم به نیمه نهایی جام حذفی هواداران انتظار دارند در این جام هم قهرمان شوید و برای دومین سال متوالی دبل کنید.

جام حذفی جام شگفتی ها است و ان‌شالله در زمان مناسب تمرکز لازم را برای تکرار قهرمانی در این جام هم به کار می گیریم زیرا نمی خواهیم هیچ جامی را از دست بدهیم.

فارس: قبل بازی با فولاد بخش دیگری از قراردادتان را دریافت کردید. وضعیت مالی بازیکنان پرسپولیس چگونه است؟

حدود 4،5 درصد قراردادمان را قبل بازی با فولاد گرفتیم که آنچنان زیاد نیست. امیدوارم مسئولان باشگاه به تعهدات شان عمل کنند. اگر بازیکنان پرسپولیس که چهار سال متوالی قهرمانی شده و در لیگ آقایی می کنند، پول نگیرند چه کسی بگیرد؟ به نظر من باید تمام امکانات مالی و سخت افزاری برای چنین تیمی فراهم شود.

فارس: شجاع خلیل زاده به تازگی در یک برنامه اینترنتی اعلام کرد خوش تیپ ترین بازیکن پرسپولیس هستی. چه نظری درباره این صحبت داری؟

شجاع یکی از بهترین دوستان من است که پس از ازدواجش آرام شده و دیگر در زمین عصبی نیست.به خودش و همسرش تبریک می گویم. من هم تمام سعی و تلاشم را می کنم تا خوش تیپ ترین بازیکن پرسپولیس باشم. (باخنده)

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول