اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

حمایت خانم بازیگر از شامپانزه‌های محبوس ارم

فریبا آهنگ بانوی بازیگری که از کودکی مهربانی به حیوانات را در کنار خانواده تجربه کرده است، این بار صدای شامپانزه‌های ارم را شنید و به حمایت کنندگان این شامپانزه ها و بچه شامپانزه ای به نام باران در کمپین مردمی فارس من پیوست.

حمایت خانم بازیگر از شامپانزه‌های محبوس ارم

به گزارش خبرنگار محیط زیست فارس، فریبا آهنگ بانوی بازیگر و جوان سینما و تلویزیون با پیوستن به «کمپین مردمی حمایت از شامپانزه‌های ارم» از این کمپین مردمی حمایت کرد و با انتشار لینک این کمپین مردمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مخاطبان و فالورهای خود خواست که به درد و رنج شامپانزه‌های ارم پایان دهند.

فریبا آهنگ که خود زاده یکی از شهر های شمال کشور است و در آن طبیعت زیبا پرورش یافته است، عقیده دارد: از آنجا من در شمال کشور بزرگ شده ام، معمولا در فضای طبیعی خانه ما جایی برای حیوانات وجود داشته است. من با حیواناتی مثل سگ، سنجاب، گربه و مرغ عشق از بچگی مأنوس بوده ام و یاد گرفته ام که چگونه از این حیوانات مراقبت کنم.

وی که در حمایت از باران و باران های باغ ارم نقش کمک کننده ای داشت، در ادامه توضیح داد: من مهربانی کردن به حیوانات را از همان کودکی و از خانواده ام آموخته ام؛ به یاد دارم وقتی در جوار خانه ما درختی بریده شده بود برروی این درخت قطع شده جوجه کلاغی تنها، مانده بود و پدر من تا مدت ها از این جوجه کلاغ در خانه مراقبت کرد تا زمانی که بزرگ شد و توانست پرواز کند و به دل طبیعت باز گردد.

کمپین مردمی که بانوی بازیگر خنده های آتوسا و فصل فراموشی آن را امضا کرد و از شرایط نامطلوب این شامپانزه ها در باغ وحش ارم، متأثر شد، در پی صحبت های یک کارشناس محیط زیست که مدعی شده بود جایگاه نگهداری شامپانزه‌های ارم مناسب و استاندارد است مورد تشکیل شد تا بتواند حمایت دلسوزان حیوانات را جلب کند تا راهکاری برای نجات و ایجاد شرایط مطلوب برای این حیوانات فراهم آورد.

با توجه به اینکه شامپانزه های باغ وحش ارم بیست سال است در شرایط نامطلوبی به سر می برند و از آنجاکه این ها از نزدیکترین گونه های حیوانی از نظر ژنتیکی به انسان هستند از این رو بیشتر از سایر حیوانات اسارت و جایگاه نامناسب را درک کرده و رنج می‌برند به همین جهت ثبت نام در این کمپین مردمی  می تواند قدمی برای کمک به این مخلوقات الهی که حق زندگی مطلوب را دارند، باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول