اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

نظرسنجی کمیسیون ورزشکاران IOC برای بررسی قانون ممنوعیت اعتراضات سیاسی

کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با برگزاری یک نظرسنجی بازخورد ورزشکاران را در خصوص اعتراضات سیاسی بررسی خواهد کرد.

نظرسنجی کمیسیون ورزشکاران IOC برای بررسی قانون ممنوعیت اعتراضات سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس،کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در نظر دارد با راه‌اندازی یک نظرسنجی مشاوره خود را در مورد اعتراضات در بازی‌های المپیک گسترش دهد تا بازخورد تعداد بیشتری از ورزشکاران را به دست آورد.

دانکا بارتکووا معاون دبیر کمیسیون ورزشکاران در این باره اعلام کرد قرار است این نظرسنجی تا پایان تابستان منتشر شود. این نظرسنجی به این کمیسیون اجازه می‌دهد تا پاسخ ورزشکاران را به طور مستقیم دریافت کند.

فشارها به IOC در خصوص قانون 50 منشور المپیک بسیار زیاده شده است. این قانون هر گونه تبلیغ سیاسی، مذهبی و اعتراضات سیاسی را در بازی‌های المپیک ممنوع کرده است.

به دنبال کشته شدن جورج فلوید شهروند آمریکایی توسط یک پلیس، اعتراضات گسترده‌ای در جهان علیه نژادپرستی صورت گرفت.

IOC ماه گذشته اعلام کرد، کمیسیون ورزشکاران مذاکراتی را با ورزشکاران سراسر جهان خواهد داشت تا راه‌های مختلفی را برای اینکه چگونه ورزشکاران المپیک می‌توانند حمایت خود را از اصول مندرج در منشور المپیک اعلام کنند، بررسی کند.

دانکا بارتکووا در این باره گفت: این نظرسنجی به کمیسیون این امکان را می‌دهد تا به تعداد بیشتری از نظرات ورزشکاران برسد تا پیشنهادات خود را در مورد قانون بحث برانگیز ارزیابی کند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول