اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی با اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه در سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش «مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه» با اهدای بیش از ۱۵۰ سری جهیزیه در این استان آغاز می‌شود.

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی با اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد در جلسه هماهنگی راه‌اندازی کاروان جهیزیه همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش «مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه» با اهدای بیش از ۱۵۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد، سپاه، مراکز نیکوکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش دوم تنها به کاروان توزیع جهیزیه ختم نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در روز اول ذی‌الحجه و دهه ولایت برنامه‌های فرهنگی، مشارکتی و حمایتی در این رزمایش مشخص می‌شود و به اجرا درمی‌آید.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: محور کار توزیع جهیزیه با ۷۰ مرکز نیکوکاری است و کمیته امداد استان سمنان در مجموع بیش از ۶۰ جهیزیه را در این کاروان تهیه و توزیع می‌کند.

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه راه‌اندازی کاروان جهیزیه در شهر با رعایت پروتکل بهداشتی سبب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد زیادی از مددجویان و نیازمندان استان سمنان راهی خانه بخت شدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول