اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

روزهای شلوغ آخر هفته در آرامستان گرگان/ یک واحد صنفی پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان از کم‌توجهی برخی شهروندان در اماکن خرید و بازار هفتگی در شرایط کرونایی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه آرامستان‌های گرگان در روزهای پایانی هفته شلوغ و پرجمعیت است.

روزهای شلوغ آخر هفته در آرامستان گرگان/ یک واحد صنفی پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پروین ولی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با شهرستان گرگان اظهار کرد: آرامستان‌های گرگان در روزهای پایانی هفته شلوغ و پرجمعیت است که این اتفاق نشان می‌دهد برخی از مردم همچنان تبعات این ویروس منحوس را جدی نگرفتند و باور ندارند.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری است، تصریح کرد: نظارت بر اصناف با شیوع تشدید شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخلفات صنفی را به حداقل رسانده است.

*ابراز نگرانی از شلوغی گرمابه‌های عمومی گرگان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان از شلوغی گرمابه‌های عمومی ابراز نگرانی کرد و افزود: بازدیدهایی که از سطح شهرستان به عمل آمده حاکی از آن است که وضعیت گرمابه‌های گرگان با ازدحام مواجه است.

ولی‌پور با اشاره به اینکه ازدحام جمعیت در بازر هفتگی گرگان وجود دارد از این شرایط با توجه به شیوع ابراز نگرانی کرد و گفت: ازدحام جمعیت در این نقطه که امکان شیوع ویروس بیشتر است باید نظارت تشدید شود.

وی از استمرار نظارت‌ها بر اصناف گرگان خبر داد و ابراز کرد: حدود 400 مورد بازدید طی هفته گذشته از اصناف گرگان انجام گرفت که به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی یک واحد صنفی پلمب و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

*دستگاه‌های اجرایی رابط بهداشت معرفی کنند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان بر لزوم تعامل بین دستگاه‌های اجرایی با بهداشت تاکید کرد و گفت: نیاز است تا هر دستگاه اجرایی نسبت به معرفی رابط بهداشت اقدام کند.

ولی‌پور از مردم خواست تا موارد بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند و افزود: ویروس در کمین است برای اینکه از خطر این ویروس در امان باشیم باید توصیه‌های بهداشتی را جدی و موارد لازم را رعایت کنیم.

* 5 گرمابه در گرگان فعال است/ مجوز فعالیت گرمابه در روستاهای گرگان صادر نشده

طهماسبی؛ معاون اصناف گرگان نیز در این جلسه گفت: پنج‌شنبه گذشته از 69 واحد صنفی بازدید شده است.

وی با اشاره به اینکه گرمابه‌های عمومی زیر نظر اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی است، افزود: در شهرستان گرگان حدود پنج گرمابه فعال است، در روستاها مجوز فعالیت گرمابه صادر نشده است.

این مقام مسوول گفت: امروز به واحد بازرسی اعلام می‌شود تا وضعیت گرمابه‌های گرگان را بررسی کنند.

طهماسبی بیان کرد: تراکم جمعیت به دلیل شیوع ویروس در گرمابه‌ها خطرناک است که این مسئله حتما بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول