اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرکشی از ۲۵ بنگاه اقتصادی شاهرود/ مدیران برای بخش گردشگری برنامه داشته باشند

فرماندار شهرستان شاهرود از سرکشی از ۲۵ بنگاه اقتصادی و تولیدی این شهرستان خبر داد و گفت: مدیران باید برای بخش گردشگری برنامه دقیق داشته باشند.

سرکشی از ۲۵ بنگاه اقتصادی شاهرود/ مدیران برای بخش گردشگری برنامه داشته باشند

نادر فخری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، از ۲۵ بنگاه اقتصادی و تولیدی در شاهرود سرکشی کردیم.

او گفت: مشکلاتی در این واحدها بوده که برای رفع آن‌ها پیگیری کرده‌ایم و مشکل خاصی در تولید و اشتغال علی‌رغم تحریم و فشار اقتصادی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان شاهرود افزود: کرونا هم اقتصاد و هم سلامت جامعه را هدف قرار داده و محدودیت‌های کرونایی سبب فشار اقتصادی شده و همه باید تلاش کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

فخری با اشاره به جنگل ابر و ظرفیت‌های آن، بر لزوم تعریف یک بسته فرهنگی گردشگری و سند برنامه‌ریزی برای این جنگل تأکید کرد و گفت: یکی از موفق‌ترین صنعت‌های شهرستان، صنعت گردشگری است که ۱۱۶ فعالیت در تأسیسات گردشگری می‌توان ایجاد کرد.

او ادامه داد: در سال گذشته، ۶۰۰ هزار نفر از مناطق گردشگری شهرستان شاهرود بازدید کردند.

فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر در اقامتگاه‌ها اسکان یافتند و یک هزار و 354 نفر گردشگر خارجی بودند که فرصت بزرگی برای شهرستان از لحاظ اقتصادی و فرهنگی است و باید برای این مهم دقت و برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/74036/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول