اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ویسی: امیدوارم داوری ها مثل بازی ذوب آهن و ماشین نباشد/بازی کثیف و بی رحم بود!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: داوری بد نبود و تلاش کردند که حق را به حقدار بدهند.

ویسی: امیدوارم داوری ها مثل بازی ذوب آهن و ماشین نباشد/بازی کثیف و بی رحم بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی بعد از تساوی بدون گل مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت:  هفته آینده خواهید دید که این یک امتیاز چقدر به ما کمک خواهد کرد. 

وی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری بد نبود و تلاش کردند که حق را به حقدار بدهند.

ویسی در مورد مسابقه گفت: بازی بسیار حساس و پراسترسی انتظار داشتیم که همانطور هم شد و بازی از نظر فوتبالی کثیف، بی رحم و خیلی زیبنده دو تیم نبود. ما دو مصدوم داشتیم که به بیمارستان رفتند و حریف هم یک مصدوم داشت که از بازی بیرون رفت. با این حال در این بازی زشت و بد  و سه چهار موقعیت داشتیم که می‌توانستیم برنده شویم و بیرون از خانه مساوی کردیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه در نیمه دوم مثل نیمه اول فشار نیاوردید گفت: دو بازیکن اصلی ما مصدوم شدند. کارمان را لنگ کردند و تفکرات مان را تغییر دادیم. باید این کار را می‌کردیم وقتی در خانه حریف نمی‌توانید گل بزنید در آینده یک امتیاز به دردمان می خورد.

وی در مورد داور مسابقه تصریح کرد: داور جوانی بود بازی سختی را تحمل کرد و امیدوارم داوری‌ها مثل بازی دیروز ماشین سازی و ذوب آهن نباشد و ماهم در مورد داوری حرف نزنیم  و بتوانند خوب بازی را کنترل کنند.

ویسی در مورد حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه گفت: تاثیر دارد اما استرس بازی زیاد و بی معنی بود که بازیکنان حواس شان به مربیان تیم ملی نبود. به نفع ما شد و سه هفته است نباختیم و سه هفته است یک گل خوردیم و از نتیجه راضی نیستیم اما این یک امتیاز به ما کمک می کند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول