اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دمشق: سازمان ملل اسرائیل را به پاسخگویی در قبال جنایاتش وادار کند

نماینده دائم سوریه نزد دفتر سازمان ملل در ژنو گفت که سازمان ملل باید رژیم صهیونیستی را به توقف جنایات و تخلفاتش در حق ملت فلسطین و جولان اشغالی سوریه وادار کند.

دمشق: سازمان ملل  اسرائیل را به پاسخگویی در قبال جنایاتش وادار کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سوریه بر ضرورت اتخاذ اقدامات فوری سازمان ملل برای وادار کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی به توقف جنایات و تخلفات خود در حق ملت فلسطین و اهالی جولان اشغالی سوریه تاکید کرد.

«حسام الدین آلا » نماینده دائم سوریه نزد دفتر سازمان ملل و نهادهای بین المللی در ژنو در جلسه امروز مربوط به چهل و چهارمین نشست شورای حقوق بشر گفت: « ادامه شهرک‌سازی‌های اسرائیل در فلسطین و جولان اشغالی سوریه برای تغییر بافت جمعیتی آنها و همچنین الحاق غیرقانونی اراضی اشغالی تخلفات خطرناکی است که باید متوقف شده و اسرائیل و حامیان آن پاسخگو باشند.

این دیپلمات سوری بر مسئولیت دائمی سازمان ملل در قبال مسئله فلسطین تاکید کرد و گفت که شورای حقوق بشر سازمان ملل باید تخلفات اسرائیل را رصد و ثبت کند و مقامات رژیم اشغالگر را به پاسخگویی در قبال آن ملزم کند.

سفیر سوریه همچنین بر ضرورت رفع محاصره نوار غزه و آزادی فوری اسرا از زندان‌های رژیم اشغالگر و به خصوص زنان و کودکان هم تاکید کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول