اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه خودروی سواری در سمنان

مدیرعامل شرکت خودروسازی فردای سمنان گفت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه از پنج نوع خودروی سواری مختلف به‌صورت همزمان را دارد.

ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه خودروی سواری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عوض دیدار عصر امروز در بازدید رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان از شرکت خودروسازی فردای سمنان با بیان اینکه طی قرارداد با ایران‌خودرو، تولید ۶ هزار دستگاه خودروی سمند از بهمن‌ماه سال ۹۵ آغاز شد، اظهار کرد: در سال ۹۶ با حضور رئیس‌جمهوری فعالیت رسمی این شرکت آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار دستگاه پژو پارس ازجمله دوگانه‌سوز و بنزینی در این شرکت تولید شده است، افزود: عقد تفاهم‌نامه با شرکای تجاری برای گسترش فعالیت تجاری و اقتصادی شرکت در دستور کار قرار داشت و با شرکت‌های خودروسازی دنیا قراردادهای تجاری بسته شد.

مدیرعامل شرکت خودروسازی فردای سمنان ادامه داد: سه محصول در سبد کالای این شرکت نهایی شده که دو مدل شاسی و یک مدل سواری است و امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی خط تولید، تا پایان سال بالغ‌بر هفت هزار دستگاه از این محصولات را به بازار ارائه کنیم.

دیدار اضافه کرد: همچنین کارهای تحقیق، توسعه و امکان‌سنجی تولید خودروهای برقی در این شرکت در حال انجام است و تولید دو نوع خودروی سواری برقی در شرکت خودروسازی فردا، پس از عقد قراردادها و امکان‌سنجی، آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه داریم تا تولید پنج هزار دستگاه از این دو نوع خودروی برقی را با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی در شرکت خودروسازی فردا به انجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت خودروسازی فردای سمنان خاطرنشان کرد: شرکت خودروسازی فردا، ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه از پنج نوع خودروی سواری مختلف به‌صورت همزمان را دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول