اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تولید خودروهای برقی با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی در سمنان

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه شرکت خودروسازی فردا تولید خودروهای برقی با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی را در دستور کار قرار داد، گفت: حمایت از تولید موتورسیکلت و خودروی برقی در دستور کار است.

تولید خودروهای برقی با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر بیات عصر امروز در بازدید از شرکت خودروسازی فردا در سمنان با بیان اینکه امروز به دلیل آلودگی هوا در کلان‌شهرها، حمایت از تولید موتورسیکلت و خودروی برقی در دستور کار است، افزود: با توجه به این‌ چشم‌انداز، شرکت خودروسازی فردا تولید خودروهای برقی با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی را در دستور کار قرار داده که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: در شهرهای آلوده بخشی از روزهای سال را به دلیل وارونگی هوا، با رسیدن به مرز هشدار روبه‌رو هستیم که خودروهای برقی می‌توانند در کاهش این مهم تأثیرگذار باشند.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه باید داخلی‌سازی نهایی و کامل این محصولات و راهکاری برای تولید باتری باکیفیت برای این‌گونه خودروها در داخل کشور در دستور کار باشد، اذعان داشت: مساعدت و هماهنگی از سوی سازمان صمت و شرکت ایدرو برای تسریع در نهایی شدن امکان‌سنجی‌های تولید و راه‌اندازی خط تولید با شرکت خودروسازی فردا انجام می‌شود.

بیات گفت: تدوین چشم‌انداز و برنامه‌های آینده‌نگر، از ویژگی‌های اصلی، بارز و شاخص تولید انواع خودرو در شرکت تولیدی خودروسازی فردای سمنان است.

وی تأکید کرد: وظیفه حاکمیت و وزارت صمت این است که با همکاری مسؤولان و دستگاه‌های مرتبط به دلیل کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی، مشوق‌هایی برای این‌گونه واحدهای تولیدی برای گسترش تولید خودروهای برقی در نظر بگیرند.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اضافه کرد: به دلیل تحریم‌های اقتصادی که بر کشور اعمال شده، تأمین ارز برای واردات قطعات به‌منظور تولید خودروهای برقی، امری دشوار است که باید راهکاری برای این مهم اندیشیده شود.

بیات خاطرنشان کرد: سالن تولید خودرو در شرکت خودروسازی فردای سمنان، یکی از مطلوب‌ترین و بهترین خط تولیدها و سالن‌های تولید خودرو در کشور است که نیاز به حمایت و تقویت دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول